Aprīkojums un cena
Vārds «stilīgāks» gan auto industrijā, gan ārpus tās nozīmē «dārgāks», tāpēc nav liels pārsteigums, ka Q3 Sportback sākumcena ir par aptuveni 2500 eiro lielāka nekā Q3. Pieejamākā jaunā modeļa versija ir 35 TFSI ar 1,5 litru motoru, kas maksā 35 820 eiro. Mūsu testētais 2,0 litru TFSI (45 TFSI quattro) ar Audi modeļiem tik svarīgo S line pakotni maksā 48 480 eiro. Šeit gan stāsts vēl nebeidzās.
Garš papildaprīkojuma saraksts nenoliedzami nozīmē potenciālu peļņu, taču, kā jau novērojām Audi A1 un citu šī zīmola modeļa testos, vācu auto ražotājs mēdz pārcensties, prasot samaksu par opcijām, kurām, sēžot pie premium galdiņa, vajadzētu būt iekļautām jau pamata komplektācijā. Tas nozīmē, ka, papildinot aprīkojuma sarakstu ar dažnedažādām opcijām, cena strauji kāps. Lūk, dažas no papildaprīkojuma izvēlēm:
Citi lasa
- Matrix LED lukturiem – 1777 eiro;
- MMI navigācijas sistēmu plus – 2515 eiro;
- Komforta pakotni – 2300 eiro;
- Asistentu paku – 2021 eiro;
- S line interjeru – 1711 eiro
- Audi Sport vieglmetāla diski ar R19 riepām – 2123 eiro
- Bang & Olufsen 3D Premium skaņas sistēmu – 883 eiro;
- Balstiekārtu ar regulējamiem amortizatoriem –1095 eiro;
Šīs un citas izvēles liks ātri patukšot maciņu. Cenu lapa vēsta, ka mūsu auto maksā nepilnus 70 000 eiro.
Testa turpinājums: