Gaitas īpašības
Visiem Q3 Sportback ir sporta balstiekārta un progresīvā stūres iekārta – pilsētā stūre ir viegla, bet uz šosejas tā kļūst stingrāka, samazinot veiklai līkumošanai nepieciešamo stūres pagriešanas amplitūdu. Ja esat iecerējis braukt straujākā manierē, centrālajā displejā iespējams izvēlēties kādu no sešiem braukšanas režīmiem, kuru vidū ir arī dinamiskais režīms. Salīdzinot ar sportiskākajiem konkurentiem, šim krosoveram uz ceļa nedaudz pietrūkst rakstura īpašību un degsmes, lai varētu to izcelt uz pārējo fona.
Izvēloties braukšanas režīmus, pamanījām arī bezceļu opciju. Jā, Q3 Sportback nav nekāds pilsētas baltrocītis. Tam vēl joprojām pieejama quattro pilnpiedziņa, kuru izmēģinājām nelielā bezceļu poligonā kopā ar vairākiem citiem dažādu izmēru krosoveriem un pat nopietnākiem apvidniekiem.
Līdzīgi kā elektriskais e-tron, arī šis SUV prata uzkāpt kalnos un tikt pāri dziļām ieplakām, neskatoties uz salīdzinoši pieticīgo klīrensu. Ceļš no pilsētas balles uz mājām droši var vest caur meža takām. Kāpjot ārā jācenšas likt platāku soli – durvis pilnībā nenosedz sānu slieksni, sasmērējot bikšu aizmuguri.
Citi lasa
Testa turpinājums: