Praktiskums
Līdz šim interjerā būtiskas izmaiņas nemanījām, taču tiklīdz atveram aizmugures durvis un iesēžamies aiz priekšējiem braucējiem, mūsu galvas ātri vien norāda uz būtiskāko atšķirību. Burtiski. Ārēji izteiksmīgā un zemā jumta līnija automātiski sašaurina to paziņu loku, ar ko varēsiet doties garākā braucienā.
Pasažieriem, kuri garāki par 1,80 m būs jāiesēžas nedaudz slīpāk, pretējā gadījumā nāksies sadzīvot ar diezgan regulāru pakauša berzēšanos gar griestu apdari. Otro sēdekļu rindu iespējams pabīdīt turp un atpakaļ par 13 cm, kā arī mainīt atzveltnes stāvumu, tomēr vērā ņemamu iespaidu uz komforta uzlabošanu šīs funkcijas neatstāj, turpretim tas noderēs, ja vēlēsieties palielināt bagāžas nodalījumu.
Slīpā jumta līnija laupījusi vietu pasažieru galvai, taču nav ietekmējusi to, cik daudz mantu varēsim ievietot bagāžniekā. Gluži vai neticami, bet Audi izdevies saglabāt standarta Q3 ietilpību – 530 litrus ar iespēju to palielināt līdz 1400 litriem. Jāatceras gan, ka slīps ir ne vien jumts, bet arī bagāžas nodalījuma vāks, tāpēc nevajadzētu aizrauties ar mantu krāmēšanu vertikālā plaknē.
Nolaižot sēdekļu atzveltnes, tiek iegūta grīda ar nelielu pacēlumu. Ja sēdekļi būs pabīdīti uz priekšu, pacēlumu vietā rodas pazudušo mantu krāteris – ja šajā bedrē kas iekritīs, to itin grūti būs dabūt laukā. Atskaitot šīs nianses, kopumā Audi ļoti veiksmīgi izdevies apvienot stilu ar praktiskajām īpašībām.
Testa turpinājums: