Eksterjers un interjers
Q3 Sportback modeļa nosaukums pastāsta priekšā nozīmīgāko – šis ir Q3 ar sportiskāku aizmuguri. Ieguvis kupejām raksturīgo slīpo jumta līniju, jaunu bamperu dizainu un izteikti muskuļotu sānu profilu. Izteiktais plaukts stiepjas no vienas aizmugurējo riteņu arkas līdz otrai, padarot jauno modeli vēl izskatīgāku un prestižāku. Un, protams, modelim ar tik sportisku nosaukumu neiztikt arī bez difuzora, kas gan vairāk pilda dekoratīvu funkciju. Vizuāli krosovers šķiet nedaudz garāks, vienlaikus saraujoties augumā par gandrīz trīs centimetriem. Jaunais modelis ir 4,5 metrus garš, 1,84 metrus plats un 1,56 metrus augsts, bet tā riteņu garenbāze ir 2,68 metri.
Lai atpakaļskata spogulī būtu vieglāk atšķirt jauno versiju no standarta Q3, priekšējā daļā veiktas nelielas izmaiņas. Dekoratīvā radiatora reste apvieno vairākus sīkus elementus, caku cakām izdaiļojot astoņstūra virsmu. Interesanti, ka Audi pievērsis uzmanību pat vējstikla leņķim, padarot to nedaudz slīpāku.
Citi lasa
Iesēžoties salonā, no vadītāja skatupunkta redzama tā pati aina, kas standarta Q3 krosoverā. Šeit viss ir savās vietās, ieskaitot arī klimata kontroli ar fiziskiem slēdžiem. Q7 un Q8 digitālais klimata pārvaldības risinājums nenoliedzami ir modernāks, taču prasa laiku adaptēties. Tāpat savu pozīciju saglabājis arī 10,25 collu digitālais instrumentu panelis, kas neapšaubāmi ir viena no tīkamākajām ekstrām ne tikai šajā auto, bet arī visā segmentā. Displejā redzamās izvēlnes un funkcijas var individuāli pielāgot, izmantojot pogas uz multistūres. Paneļa centrālajā daļā atrodas 10,1 collu skārienjūtīgais ekrāns.
Kopējā noskaņa ir patīkama. To īpaši var attiecināt uz braucienu naktī, krāsainajam (vairāku toņu izvēle) apgaismojumam sagādājot nomierinošu atmosfēru. Pat uz paneļa redzamais quattro uzraksts tiek izgaismots. Sportiskā āriene vadītājam samazina aizmugures pārskatāmību, taču šim nolūkam Audi aprīkots ar plašu klāstu elektriskajiem drošības asistentiem.
Testa turpinājums: