Uzlādes process
Ņemot vērā Latvijas autobraucēju rūdījumu, ilgu gadu gaitā izvairoties no bedrēm, slideniem ceļiem un citiem šķēršļiem, esam pārliecināti, ka neviens no šeit minētajiem faktoriem neradīs itin nekādas grūtības. Pēc tam, kad auto novietots pie uzlādes stacijas, nepieciešams noskanēt E-mobi autentifikācijas karti. Apmaksai var izmantot arī E-mobi aplikāciju vai norēķināties ar sms. Tāpat šajās stacijās ir iespēja veikt uzlādi arī ar citām autentifikācijas kartēm, kas vairāk būs aktuāli iebraucējiem no ārvalstīm.
Tālāk jāizvēlas automašīnai paredzētais kabelis ar visai sarežģītiem nosaukumiem – CCS 50kW (piemērots VW e-UP, BMW i3 u.c.), CHAdeMO 50kW (piemērots Nissan Leaf, Mitsubishi i-MiEV, Kia Soul u.c.) un Type 2 43kW (piemērots Renault Zoe u.c.). Mūsu gadījumā publiskajās stacijās jāizvēlas CCS, tomēr sajaukt būs grūti, jo CHAdeMO nebūs fiziski iespējams piespraust, savukārt Type 2 ir mazāks un uzlādi veiks lēnāk.
Blakus kontakta vietai novietots arī indikators, kas ar dažādu gaismu signāliem vēstīs par to, vai uzlāde norit kā nākas, vai ir kādas problēmas. Uzlādes beigās autentifikācijas karte jānopīkstina atkārtoti pie uzlādes stacijas un jāatvieno kontaktdakša.
Testa turpinājums: