Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Audi e-tron elektroauto pirmais testa brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    17. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    4/11Gaitas īpašības

    Gaitas īpašības

    Elektroauto lineārais paātrinājums un dinamika ir vārdos grūti izskaidrojams process un e-tron 664 Nm griezes moments tam ir spilgts pierādījums. 100 km/h tas sasniedz tikpat ātri kā viens otrs karstais hečbeks, turklāt pilnpiedziņa ļaus aizšauties no vietas jebkādos laikapstākļos. Lai arī Boost režīmā e-tron pie katra luksofora spēj ātri vien pazust no skrējēju apbrīnas pilnajiem skatieniem, vācietim tomēr neizdosies noķert Model X.

    Viens no iemesliem ir tā 2565 kg pašmasa (akumulators sver 700 kg), kas ir vairāk nekā Model X un I-Pace.

    Līkumotos ceļu posmos tas neizbēgami atstās iespaidu uz 4,9 metrus garā SUV veiklību, taču, kā pārliecinājāmies e-tron Latvijas prezentācijā, pat strauja 180 grādu apgriešanās atpakaļgaitā masīvajam auto nav liels izaicinājums. Automašīnas apakšējā daļā novietotās baterijas palīdz saglabāt zemu smaguma centru, savukārt izsvarojums panākts 51:49, tāpēc par manevrētspēju nebūs jāsūdzas.

    Pārsteidzoša ir e-tron daudzpusība, protot uzvesties ne tikai uz asfalta seguma, bet arī nobraucot no šosejas. e-tron kā karsts gludeklis slīd pa grants ceļa trepi, adaptīvajai piekarei paveicot pārsteidzoši labu darbu. Tik komfortabli uz grants ceļa nebijām jutušies, nemaz nerunājot par to, ka šim auto uzstādīti 21 collas diski.

    Braukšanas režīmu izvēlē līdzās dinamiskajam, komforta un ekonomiskajam pieejams arī bezceļu režīms, pierādot, ka e-tron nebūt nav kaprīzs pilsētas SUV. Šajā režīmā auto klīrenss automātiski tiek paaugstināts par 35 mm, ļaujot pārbraukt pāri pat kādam celmam, jo auto apakšpuse ir pavisam līdzena.

    Iebraucot smilšainā poligonā, atmiņā gan nemitīgi paliek fakts, ka šeit visu nosaka elektrība. Kamēr citi apvidnieki pēc iesēšanās var cīnīties līdz nakts tumsai un izbeigušos degvielu kāds vienmēr varēs atvest, uzlādes kabeli līdz mums neviens šeit neatvilks. Tas gan neliedza gūt ieskatu elektriskās pilnpiedziņas sistēmas darbībā. Pateicoties matemātiskiem algoritmiem atsevišķai elektromotoru darbībai, sistēma zibenīgi vajadzīgā brīdī kontrolē katru riteni atsevišķi, nodrošinot saķeri, ko novērtēs ilggadēji quattro cienītāji.  

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē