Dizains un ietilpība
Audi e-tron eksterjers ieturēts stilā, kas to būtiski neatšķir no kopējās Audi zīmola valodas. Atskaitot priekšējos spārnos redzamās uzlādes lūciņas, īpaša dizaina vieglmetāla diskus un dekoratīvo resti auto priekšdaļā, e-tron necenšas izlekt ar elektroauto filozofiju, spējot integrēties elegantajā Audi flotē. Savā vienkāršībā tas tomēr nepaliks pavisam nepamanīts. Par to parūpēsies sarkanīga aizmugures LED optika, kas stiepjas pāri visam bagāžnieka vākam. Atšķirībā no budžeta modeļiem, tā spīd pilnā garumā un naktī izskatās iespaidīgi.
Arī interjers ir tuvāks klasiskam Audi krosoveram. Fizisku pogu šeit palicis pavisam maz, tomēr Audi un citi ražotāji mūs jau ir pieradinājuši pie skārienjūtīgo ekrānu risinājumiem. Klimata kontroles vadību vēl joprojām ērtāk būtu kontrolēt ar fiziskiem slēdžiem, taču kopumā ierīču un funkciju novietojums nespēs samulsināt.
Citi lasa
Iepriekš Audi ir gadījies pieredzēt dažus klupienus attiecībā uz salona apdares materiāliem, taču e-tron izlabo lielāko daļu radinieku pieļautās kļūdas. Daudzviet redzami mīksti un taustei patīkami materiāli. To īpaši var attiecināt uz skaņas izolācijas materiāliem. Kā pierādījuši daži citi elektroauto, klusumu salonā nenodrošina tikai iekšdedzes dzinēja aizstāšana ar elektromotoru. Audi e-tron pat uz šosejas lepni traucas uz priekšu, kamēr salonā valda patīkams klusums. Vienīgi paneļa apakšējā daļā vēl joprojām izmantota cietāka plastmasa, kas šajā cenu kategorijā ir mazāk iepriecinošs fakts.
Elektriskais SUV veidots uz Volkswagen grupas MLB Evo platformas, ietilpības ziņā ierindojoties starp Q5 un Q7. Neraugoties uz apjomīgajām baterijām, salonā un 660 litru bagāžas nodalījumā vietas ir vairāk nekā Q5. To īpaši varēs izjust aizmugurē sēdošie. Pateicoties transmisijas tuneļa neesamībai un 2,9 metrus garajai riteņu bāzei, šeit varēs sasēsties trīs pieaugušie.
Testa turpinājums: