Dizains
Sportback saglabājis līdzīgu dizaina konceptu kā standarta e-tron versija, vizuāli neprovocējot ar uzbāzīgu elektroauto filozofiju. Vienīgie indikatori ir lūkas priekšējos spārnos, aiz kurām vienā pusē slēpjas ātrajai uzlādei paredzēta ligzda, bet otrā pusē mazākai jaudai paredzēta ligzda.
Arī Sportback modeļa aizmugurē abus sānus savieno pilnā garumā spīdošs sarkanas krāsas LED stars, padarot to uzreiz atpazīstamu, taču šoreiz elektriskā SUV jumts ieņēmis kupejas veidolu. Līdzīgi kā citu Sportback modeļu gadījumā, arī šeit slīpā jumta līnija nedaudz samazinājusi bagāžas telpu, tā vietā radot elegantāku un sportiskāku dizainu. Pievilcīgs risinājums tiem, kuri reti izmantotu standarta e-tron bagāžnieka telpu vertikālā plaknē. Šis ir dizains, kuram ir grūti atrast trūkumus.
Līdzīgi kā standarta e-tron, arī Sportback interjerā dominē 3 masīvi ekrāni, no kuriem divi ir skārienjūtīgi. Fizisko slēdžu šeit ir patiesi maz, taču digitālajās izvēlnēs daudzu funkciju izvietojumu var mainīt pēc saviem ieskatiem. Tas ir pieraduma jautājums, jo ekrānu atsaucība un kvalitāte ir augstā līmenī.
4832 eiro vērtajā komforta pakotnē ietilpst ne tikai priekšējie sēdekļi ar elektrisku vadību un apsildi, bet arī virtuālie atpakaļskata spoguļi. Tos izmēģinājām arī e-tron modelī un secinājumi nav mainījušies. Tie uzlabo aerodinamiku un tie palīdz labāk saredzēt aizmugurē notiekošo naktī un lietū, taču tiem joprojām trūkst telpiskuma, apgrūtinot auto novietošanu īpaši pazemes stāvvietās.
Audi e-tron bija pirmais, kas šādus spoguļus ieviesa, taču tagad vāciešiem pievienojies arī jaunais Honda e elektroauto. Modernajā un iekārojama japāņu blusiņā displeji izvietoti augstāk, atvieglojot to pārskatāmību un lietojamību.
Tātad tehnoloģija nav peļama, atliek tikai atrast pareizo risinājumu, bez tam e-tron pieejams arī ar standarta spoguļiem.
Ļoti patīkams sīkums ir izgaismotie drošības jostu ligzdu rāmīši un tā vien gribas brīnīties, kāpēc šādu risinājumu nebijām redzējuši jau iepriekš. Tas būtiski atvieglo piesprādzēšanos, kad salonā valda tumsa. Interesanti, ka šī gada rudenī Škoda paziņoja tieši par šādas tehnoloģijas patentēšanu. Lai arī čehu izpildījums ir advancētāks, ideja ir līdzīga.
Testa turpinājums: