• Audi A4 pirmais brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    9. aprīlis, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    2/5Facelift izmaiņas

    Facelift izmaiņas

    Ingolštates auto ražotājs ir pielicis daudz pūļu, lai vēsturiski vienu no atpazīstamākajiem Audi modeļiem noturētu spēlē, eksterjerā dominējot vairākiem jaunievedumiem, neskartu atstājot vien motora pārsegu, jumtu un bagāžas nodalījuma vāku.

    Pamanāmākās pārmaiņas redzamas priekšējos un aizmugurējos lukturos. Iepriekš izmantotā LED strīpa tagad sadalīta vairākās vertikāli vērstās svītriņās, atgādinot dusmīgas uzacis. Matrix LED gaismas, kas spēj aptumšot zonas, kurās atrodas pretimbraucošie transportlīdzekļi, atstājot pārējo ceļu spoži izgaismotu, pieejamas par papildus maksu – 1800 eiro.

    Izmaiņas skārušas arī radiatora režģi, kas tagad kļuvis zemāks un platāks, vienlaikus veicot akcentētus jaunievedumus bamperu dizainā. Acīgākie pamanīs, ka dekoratīvie izplūdes uzgaļi apaļīgo formu nomainījuši pret taisnstūra veida izskatu, kā arī aizmugures arkas ieguvušas izteiktākus paplašinājumus, gluži kā tas bija 2014. gadā prezentētajam Audi Prologue konceptauto. Tātad ir mainījies pat sānu profils! Kurš gan teica, ka šis ir vienkārš feislifts? Tagad A4 izskatās ne tikai nedaudz agresīvāks, bet arī līdzīgāks izmēros lielākajam A6.

    Papildus sedana un universāla modifikācijai, A4 piedāvā arī paaugstinātās caurgājamības Allroad versiju. Facelift modelis kļuvis par 35mm augstāks, pateicoties lielākiem riteņiem un piepaceltai piekarei. Tas gluži to nepadara par SUV, tomēr palīdz vēl labāk tikt galā ar sarežģītākiem ceļa apstākļiem.

    Interjerā ierīču izvietojums palicis nemainīgs, taču esošās tehnoloģijas nomainījuši progresīvāki risinājumi. Paneļa augšdaļā tagad atrodas 10,1 collu displejs. Tagad visa darbība notiek tikai skārienveidā, pilnībā atsakoties no iepriekš izmantotā rotējošā slēdža. Lielākoties pāreja uz šādu risinājumu kļūst mazāk draudzīga autovadītājam, taču, pateicoties pārdomātajam izvēlņu izkārtojumam un atsaucīgam ekrānam, sistēmas lietošana nav apgrūtinoša arī brauciena laikā.

    Situāciju atvieglo klimata kontrole, kas vēl joprojām pieejama ar fiziskiem slēdžiem un atrodas turpat zem ekrāna, atšķirībā no Q7 un citos modeļos izmantotā displeja.

    Galvenos brauciena datus iespējams uzraudzīt Virtual Cockpit digitālajā instrumentu panelī. Lai arī tas pieejams par papildus 679 eiro, tas neapšaubāmi pārspēj konkurentu iespēto. Šeit visa 12,3 collu ekrāna robežās augstā kvalitātē var attēlot navigācijas karti, kā arī izvietot citu informāciju par multimediju sistēmu, brauciena datiem utt.

    Izmaiņas gan nav tikai kosmētiskas. Daži no Audi A4 dzinējiem ir aprīkoti ar 12 voltu daļēja hibrīda tehnoloģiju ar siksnas piedziņas starteri-ģeneratoru un litija jonu akumulatoru. Šī tehnoloģija ļauj, piemēram, izslēgt dzinēju braukšanas laikā un ripot brīvgaitā, tā samazinot degvielas patēriņu. Kopējais ietaupījums gan nebūs tik liels, kā varētu cerēt.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē