Interesanti, ka Škoda par savu pirmo elektriskā kulta karoga nesēju izvēlējies tieši klāsta milzi Superb, nevis kādu mazāku modeli. Iespējams, aiz šī aprēķina slēpjas fakts, ka tehniskos mezglus tas itin veiksmīgi spējis aizgūt no jau esošā Volkswagen Passat GTE. Turklāt, ja nepilnus 4,9 metrus garais limuzīns uzrādīs labus rezultātus, tad jebkuram citam izmēros mazākam modelim tas arī noteikti būs pa spēkam.
Standarta Superb testējām jau iepriekš un nonācām pie secinājuma, ka šī modeļa satriecošā cenas un vērtības attiecība ir tīkama gan uzņēmuma vadītājam, gan ģimenes galvai. Izmaksu faktors hibrīda versijas gadījumā ir vēl spēcīgāks arguments, tāpēc ir vērts noskaidrot, vai jaunās iV versijas pievienošanās jau tā plašajam Superb modifikāciju klāstam būs izrādījies pareizs gājiens.
Citi lasa
Testa turpinājums (pēc reklāmas):