Tiem popularitātes ziņā seko cepti kartupeļu salmiņi un ātrās uzkodas – kebabi, burgeri un picas.
«Wolt» Baltijā vadītāja Līsa Ristala komentē, ka cepelīnus visvairāk iecienījuši Daugavpils iedzīvotāji, tomēr tie populāri ir visā Latvijas teritorijā.
Tikmēr pasūtījumos no pārtikas veikaliem «Wolt» lietotnē pērn dominēja banāni, kā arī gāzēts un negāzēts ūdens.
Ristala norāda, ka populāri kļūst arī nepārtikas preču pasūtījumi, piemēram, dāvanas.
Jau vēstīts, ka SIA «Wolt Latvija» 2021.gadā strādāja ar 11,747 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 3,7 reizes vairāk nekā 2020.gadā, bet kompānijas peļņa saruka 4,3 reizes – līdz 109 948 eiro.
«Wolt Latvija» reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. Kompānijas vienīgā īpašniece ir Somijas «Wolt Enterprises».