Topošā garšu un notikumu telpa būs par kopā būšanu, ko apzīmē arī tās nosaukums BURZMA. Tā būs viesmīlības un interjera vizionāru radīta telpa ar izteiktu komūnas un piederības sajūtu mūsdienīgiem gardēžiem.
«Šīs garšu un notikumu telpas izveide nav nejauša. Mēs vēlējāmies radīt telpu, kas apvienos visu ko vēlas mūsdienu gardēži – izcilu lokāciju, plašu ēdienu un dzērienu izvēli, kā arī Instagram cienīgu interjeru. BURZMA ar baudāmu atmosfēru, neatkarīgi no tā, vai plānotas ātras pusdienas vai nesteidzīgas vakariņas draugu kompānijā,» norāda Arvis Zēmanis, BURZMA zīmola līdzautors.
Vairāk nekā 1500 kvadrātmetru platībā BURZMA apmeklētājiem būs pieejama divas zonas – Grab&Go un Rest&Taste. Tajās būs iespējams baudīt Meksikas virtuvi no L-Taco, Gruzīnu virtuvi no Chacapuri un Āzijas virtuvi no Ginger. Papildu tam, bistro maltītes nodrošinās Boom Cafe, malkas krāsnī ceptas picas gatavos Vīnkalni, pelmeņus un pankūkas būs iespējams iegādāties no Zeest, par izsmalcinātiem suši rūpēsies Der Bruder, savukārt Holy Sip piedāvās atspirdzinošus kokteiļus un uzkodas.
Lai arī jaunās koncepta vietas atklāšana vēl tikai gaidāma, jau tagad t/c Galerija Centrs 1. stāvā iespējams apmeklēt BURZMA vēstniecību. Tajā līdz ar gardas kafijas baudīšanu būs iespēja sākt iepazīt topošo garšu un notikuma telpu un, iespējams, satikt pat kādu no tās autoriem.
Topošās garšu un notikumu telpas BURZMA konceptu un zīmolu radījuši Kirson Design Group, vienā komandā apvienojot vadošos bāru un restorānu konsultantus, viesmīlības ekspertus un dizainerus. Šo projektu īsteno nekustamo īpašumu fonds Baltic Horizon Fund, savukārt unikālo konceptu izstrādā un pārvalda nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un konsultāciju uzņēmums CBRE Baltics.