ASV varasiestādes noteikušas konkrētu standartus attiecībā uz elektrisko un hibrīda automobiļu radītām skaņām gājēju brīdināšanai, jo šāda veida transportlīdzekļi ir klusāki par automašīnām ar iekšdedzes dzinējiem.
Taču «Tesla» 2020.gada beigās ieviestā «Boombox» funkcija, kas ļauj pa āra skaļruni atskaņot tādas personalizētas skaņas kā mūziku, kad automašīna atrodas autostāvvietā vai ir kustībā, var traucēt šim brīdinājumam, norāda ASV Ceļu satiksmes drošības pārvalde (NHTSA).
Pārvalde skaidro, ka tādējādi var palielināties ceļu satiksmes negadījumu riski.
NHTSA vēstī, ka šis atsaukums aptver aptuveni 578 600 automašīnas, taču «Tesla» šo jautājumu plāno atrisināt ar attālinātu programmatūras atjauninājumu.
Šis jau ir ceturtais «Tesla» automobiļu atsaukums ASV pēdējās nedēļās.
NHTSA 1.februārī paziņoja, ka «Tesla» valstī atsauc gandrīz 54 000 automobiļu, lai deaktivizētu autovadītāju asistentu sistēmu, kas ļauj automašīnām šķērsot krustojumu ar «Stop» zīmi, pilnībā neapstādinot transportlīdzekli.
Pēc divām dienām tika paziņots par 817 143 automašīnu atsaukšanu, lai veiktu korekcijas sistēmā, kas brīdina par drošības jostu nepiesprādzēšanu, jo tā atsevišķos apstākļos var nedarboties.
Tikmēr trešdien NHTSA pavēstīja, ka «Tesla» atsauc 26 681 automobili, lai izlabotu programmatūras kļūdu saistībā ar vārstu siltumsūknī, kas var ietekmēt spēju atkausēt vējstiklu.