Reklāmas kampaņā «Lidl» norāda, ka tā produktu cenas par 36 produktu grozu ir lētākas par citu tirdzniecības ķēžu – «Maxima» un «Rimi» – piedāvājumu. «Lidl» izplatītajā informācijā norādīts gan attiecīgo izmaksu apmērs, gan vispārīgas produktu kategorijas, kurās produkti izvēlēti.
PTAC norāda, ka salīdzinošā reklāma nav aizliegta, ja tā nav maldinoša – ja tiek salīdzinātas līdzīgu preču cenas un šī informācija nemaldina patērētājus. Atbilstoši Eiropas Savienības Tiesas praksei salīdzinošo reklāma veicina gan konkurenci, gan patērētājiem nodrošina iespējas salīdzināt dažādu tirgotāju vai viņu tirdzniecības vietu preču cenu līmeņus.
PTAC ieskatā liela nozīme ir tam, lai tiktu salīdzinātas kvalitātes un izmantošanas ziņā līdzīgu preču cenas un reklāmas sniedzējs spēj pierādīt to, ka attiecīgās preces patērētājiem ir piedāvātas par attiecīgo cenu.
Tāpat PTAC atzīmē, ka patlaban notiek arī darbs pie Cenu norādīšanas vadlīniju grozījumu izstrādes, kurās tirgotājiem tiks sniegts arī skaidrojums par būtiskākajiem kritērijiem salīdzinošās reklāmas veidošanai.