Latvijā Mīlētāko zīmolu kategorijā otro vietu ieņem tīmekļa vietnes zīmols inbox.lv, bet trešajā vietā ierindojas mazumtirdzniecības tīkls Maxima.
«Pirmo reizi cilvēcīgums jeb uzņēmumu labie darbi un sociālā atbildība kļuvis par svarīgāko faktoru mīlētāko zīmolu izvēlē visās trīs Baltijas valstīs, apsteidzot tādus faktorus kā unikalitāte, kvalitāte, zaļums un izdevīgums. Tas apliecina, ka strauju pārmaiņu laikā uzņēmējiem ir svarīgi ne tikai pielāgoties jaunajai situācijai un eksperimentēt, bet arī atbalstīt un veicināt pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā,» uzsver viens no Baltijas Zīmolu topa organizatoriem, Nord DDB vadītājs Andris Rubīns.
Par Cilvēcīgāko zīmolu Baltijā atzīta Swedbank, savukārt Latvijā – Latvijas Valsts meži, kam seko Swedbank un telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs LMT attiecīgi Latvijas cilvēcīgāko zīmolu topa otrajā un trešajā vietā. Lietuvā par cilvēcīgāko zīmolu atzīts LRT, bet Igaunijā – ETV.
Zaļāko zīmolu kategorijā Baltija līmenī uzvaras laurus plūca apģērbu tirdzniecības zīmols H&M, savukārt Latvijā par zaļāko zīmolu atzīts Latvijas valsts meži. Otrajā vietā Latvijas zaļāko zīmolu topā ierindojas dabīgās kosmētikas zīmols MÁDARA, bet trešajā – Venden. Par zaļāko zīmolu Lietuvā atzīts Lietuvos geležinkeliai, bet Igaunijā – Orto / Puhas Loodus.
Par Augošāko zīmolu Baltijā un arī Lietuvā atzīts ēdienu piegādes zīmols Bolt Food. Latvijā augošākā zīmola nomināciju ieguvis sūtījumu piegāžu uzņēmums DPD, otrajā vietā ierindojas Kārums, bet trešajā – Bolt Food. Par augošāko zīmolu Igaunijā atzīts Rimi.
Mīlētākais mediju zīmols Baltijā un arī Latvijā ir Delfi, bet Latvijas topā otro vietu ieņem LTV1, savukārt trešajā vietā ierindojas TV3. Lietuvas mīlētākais mediju zīmols ir LRT, savukārt Igaunijā pirmajā vietā ierindojas ETV.
Baltijā par mīlētāko pārtikas zīmolu atzīts piena produktu zīmols Kārums, kas ieņem pirmo vietu mīlētāko pārtikas zīmolu topā arī Latvijā, kam seko saldējuma zīmols Ekselence un saldumu zīmols Laima. Lietuvā par mīlētāko pārtikas zīmolu atzīts Vytautas, bet Igaunijā – Kalev.
Unikālāko zīmolu topā Baltijā pirmo vietu ieguvis tehnoloģiju zīmols Apple, savukārt Latvijā šajā kategorijā topā pirmajā vietā ierindojas Rīgas Melnais Balzams, otrajā – Raffaello, bet trešo vietu ieņem Apple. Par unikālāko zīmolu Lietuvā atzīts Porsche, savukārt Igaunijā šajā kategorijā topa pirmo vietu ieņem Vana Tallinn.
Mīlētāko zīmolu topā visaugstāk novērtētais jaunpienācējs Latvijā ir E.Gulbja laboratorija, kam seko Netflix un Latvijas Loto attiecīgi gada debitantu topa otrajā un trešajā vietā. Baltijā par mīlētāko šī gada debitantu atzīts Netflix, Lietuvā – Ignitis, bet Igaunijā – Telia TV.
Latvijā mīlētākie zīmoli tiek noteikti jau 17. reizi, bet Baltijas mērogā – 10. reizi. Rezultātus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz Brand Capital dzīvesstila pētījumu. Baltijas mīlētāko zīmolu apbalvošana ir daļa no Baltic Brand Forum, ko organizē NORD DDB, OMD, un RAIT sadarbībā ar Zavod, Nord ID, Element, Nords Porter Novelli. Sadarbības partneri: Latvijas Zaļais punkts, RIMI Latvia, Accenture, Httpool, Semarah Hotels, AirBaltic, TV3 Group, IR Nauda, Delfi, Skonto un radio Tev, EHR mediju grupu, VisualMedia, ClearChannel, JCD, Santa.lv.