• 5 ieteikumi, kā gudri iepirkties izpārdošanas laikā

    Iepirkšanās
    Santa.lv
    Santa.lv
    29. jūlijs, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Shutterstock
    Izpārdošanas ir kā zemeņoga gan modes pazinējiem, gan tiem, kas vēlas papildināt savu garderobi ar klasiskiem un trendīgiem apģērbiem, apaviem un aksesuāriem.

    Izpārdošanas ir vērts gaidīt, lai meklētu labākos piedāvājumus klasiskiem komplektiem un ikdienā valkājamām drēbēm, kā arī sagaidīt atlaides jau noskatītajai kleitai, biksēm, somai, augstpapēžu kurpēm vai citām nepieciešamajām lietām. Šīs vasaras modes tendences varētu apkopot trīs galvenajos virzienos – lietišķais jeb Biznesa revolūcija, brīvā laika jeb Viedā daba un privātu pasākumu stils jeb Brīnišķīgā ballīte. Tieši šobrīd ir laiks gudri iepirkties un VAN GRAAF stila konsultanti gatavi padalīties ar dažiem knifiem, kā to paveikt maksimāli efektīvi.

    1. Sagatavoties mājās
      Pirms doties uz veikalu iegādāties apģērbu, ir vērts veltīt laiku izpētei, lai nepieļautu divas galvenās kļūdas – nevajadzētu izpārdošanās ļauties tikai impulsīviem pirkumiem un noderētu labi pārzināt savu esošo garderobi un stilu.

      Klasiskas kombinācijas nekad nenoveco un ir vērts tās papildināt ar dažām apģērbu vai aksesuāru vienībām no jaunāko kolekciju piedāvājuma. Izvēlies vienu no variantiem, pārskati savā skapī esošos stilam atbilstošos tērpus, sastādi sarakstu ar trūkstošo, lai varētu izveidot vienu vai vairākus apģērbu ansambļus un sakārto vēlamos pirkumus pēc prioritātēm. Tas palīdzēs fokusēties uz rezultātu, atrast kāroto ātrāk un beigās būs apmierinātai ar iepirkšanos.
    2. Kad? Ceturtdien!
      Ir izpētīts, ka viena no labākajām dienām, kad iepirkties, ir ceturtdiena – veikali gatavojas nedēļas nogales apmeklētāju pieplūdumam un jau laicīgi sakārto plauktus, cenu zīmes, papildina krājumus un saliek atlaižu preces pircējiem ērti pieejamās vietās. Pirms nedēļas nogalēm tradicionāli ir mazāk veikalu apmeklētāju, lielāka izmēru un variantu izvēle, kā arī nedalīta veikala darbinieku uzmanība. Tātad ceturtdienas vakars būtu jāvelta nesteidzīgas un patīkamas iepirkšanās pieredzes iegūšanai.
    3. Visveiksmīgākie pirkumi
      Nemainīga vērtība visos laikos un sezonās ir pamata apģērba vienības (angliski – wardrobe vai fashion staples). Tās ir nemainīgas vērtības gadu desmitiem un ir klasisku, universālu tērpu ansambļu sastāvdaļas, ko var kombinēt ar ļoti daudz citiem elementiem, nekad nekļūdoties izvēlē. Tā kā šīs lietas ir pirkums ilgtermiņa lietošanai, ir vērts meklēt pēc iespējas augstākas kvalitātes apģērbu, vienlaikus arī atvēlot tam lielāku budžetu.

      Izpārdošanu laikā gan atlaides parasti ir ļoti patīkamas un cena minētajiem klasiskajiem tērpiem ir pievilcīga. Sarakstā liec, piemēram, mazo melno kleitu, klasiski tumšas džinsas, melnbaltas vai neitrālas krāsas laiviņas, džinsu jaku, taisna piegriezuma svārkus līdz ceļiem, melnas zeķbikses un citus universālus elementus.
    4. Nav vajadzīgais izmērs?
      Atlaižu laiks piesaista lielāko daļu pircēju un iepirkšanās brīdī plauktā vai veikalā var nebūt visi vajadzīgie izmēri, noskatīto preču versijas vai krāsas. Ja ir skaidrs, ka atrastais ir tas, ko vēlies iegādāties, bet būtu nepieciešams cits izmērs, savukārt uz pakaramā tādu neatrast, nekautrējies pajautāt veikala konsultantam, lai palīdz atrast atbilstošo tieši tev starp izliktajām precēm vai veikala noliktavā. Klienta vēlmes ir svarīgas arī tik apmeklētajā izpārdošanu laikā.
    5. Ko nemeklēt izpārdošanās
      Ir nerakstīti likumi, kas strādā neatkarīgi no veikala vai valsts, kurā vēlaties iepirkties. Ziemassvētkos juvelierizstrādājumiem nav vērts gaidīt atlaides, kā arī dažas preces nekad nenonāk izpārdošanās, piemēram, augstākās klases (high-end) dizaineru apavu un aksesuāru cena ir diezgan nemainīga, jo tie nav sezonas piedāvājumi. Stila eksperti neiesaka iegādāties ļoti ekstravagantu apģērbu sezonas beigās, ko plāno vilkt nākamajā sezonā – visticamāk modes tendences būs ar citiem akcentiem un pirkums nevilkts stāvēs skapī.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē