«Toyota» šobrīd īsteno elektrifikācijas stratēģiju ar cēlu moto – Laimi visiem. Tās ietvaros zīmols piedāvā pašuzlādes hibrīdauto, uzlādējamos hibrīdauto, bateriju elektriskos auto, kā arī auto ar ūdeņraža degvielas šūnu dzinēju. No tiem vispopulārākais un Latvijas sabiedrībai izdevīgākais risinājums ilgtermiņa virzībā uz oglekļa neitrālitāti šobrīd un arī tuvākajā nākotnē būs pašuzlādes hibrīdi. Tie 2022. gadā veidoja jau 59% no kopējā «Toyota» vieglo pasažieru automobiļu pārdošanas apjoma.
«Mūsu pozitīvo biznesa attīstību līdzās visaptverošajam pašuzlādes hibrīdu piedāvājumam noteica lojālie un jaunie klienti, kas mums uzticas automobiļu piegāžu jautājumos. Esmu patiesi pateicīgs ikvienam «Toyota» klientam, un mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu tādu lietotāja pieredzi, kas pārspēj katra cerības,» sacīja Mika Elojarvi, «Toyota Baltic» AS prezidents.
«Toyota» zīmola spēcīgo sniegumu Latvijā 2022. gadā nenoliedzami veicināja gan pilnvarotie «Toyota» mazumtirgotāji, gan «Toyota» globālā ražošanas saime.
Spītējot nenoteiktībai šī brīža globālajā ekonomiskajā situācijā un pastāvīgajam spiedienam, ko rada patēriņa preču izejvielu sadārdzināšanās, «Toyota» prognozē, ka arī 2023. gadā turpinās mēreni kāpināt pārdošanas apjomu. To galvenokārt veicinās modeļu klāsta tālāka nostiprināšana: februārī tiks laists klajā pilnīgi jauns «Corolla Cross» pašuzlādes hibrīda modelis, aprīlī iznāks modernizēto «Corolla» modeļu klāsts, jūnijā debitēs pirmais «Toyota» vieglais bateriju elektroauto «bZ4X», bet gada trešā ceturkšņa ietvaros iznāks pilnīgi jaunie «Toyota Prius» un «Prius Plug-I»n hibrīdelektriskie modeļi. Tāpat gaidāms, ka pakāpeniski uzlabosies automobiļu piegādes un tādējādi vairāki modeļi, atkarībā no aprīkojuma līmeņa, var tikt piegādāti jau 1. ceturksnī.