Kopš atklāšanas 1997. gadā ir pārdoti vairāk nekā 3,8 miljoni Subaru Forester, un modelis visā pasaulē ir kļuvis par zīmola vislabāk pārdoto automobili. Jaunais Forester būs trešais modelis, kas būvēts uz Subaru globālās platformas – tā ir konstrukcija, kas būtiski ietekmēja pērnā gada Euro NCAP vērtējumu gan Impreza, gan XV, nodrošinot tiem augstāko drošības rezultātu savā klasē.
Forester turpina tās īpašības, kas ir Subaru pamatvērtības – simetrisko piedziņu, pastāvīgo pilnpiedziņu un, protams, opozītdzinēju. Tas joprojām piedāvā klasē vadošo svaru, pieejamību un uzticamību.
Balstoties uz Forester īpašnieku atsauksmēm, Subaru rūpīgi uzlaboja un modernizēja automobiļa dizainu. Jaunais Forester ir audzis tikai par apmēram centimetru garumā un diviem – platumā. Salons piedāvā vēl vairāk vietas, un, kaut arī jaunais Forester ir nedaudz zemāks, klīrenss joprojām ir dāsni 220 mm. Riteņu bāze ir pagarināta par 30 mm, kas nodrošina vēl stabilāku gaitu un īsākas pārkares.
Jaunais Forester tiek atklāts ar Subaru jaunāko piedziņas tehnoloģiju – Subaru e-BOXER.
Tās sirds ir 2 litru tiešās iesmidzināšanas opozītdzinējs, ko atbalsta elektromotors, kas integrēts ar Lineartronic pārnesumkārbu. Ar jauno Forester varēs nobraukt nepilnus 2 kilometrus tikai ar elektroenerģiju. e-BOXER ir aprīkots ar 118,4 voltu sistēmu, kas uzlādējas brauciena laikā. Sistēma palielina dzenošo riteņu jaudu par 17 ZS un 65 Nm.
Pilnīgi jaunais Forester mūsu pārstāvniecībās nonāks rudenī. Vienlaikus arī Subaru XV tiks atklāta e-BOXER piedziņas versija.
Subaru Forester e-BOXER
- Garums: 4625 mm (+15)
- Platums: 815 mm (+20)
- Augstums: 1730 cm (–5)
- Garenbāze: 2670 (+30)
- Klīrenss: 220 mm
- Dzinējs: 2 litru 16V DOHC tiešās iesmidzināšanas opozītdzinējs
- Jauda: 150 ZS pie 5600–6000 apgr./min
- Grieze: 194 Nm pie 4000 apgr./min
- Elektromotors: 16,7 ZS, 65 Nm
- Akumulators: Litija-jonu, 118,4 V, 13,5 kW
- Transmisija: 7 pakāpju Lineartronic
- Piedziņa: Simetriskā 4WD