«Tiguan» jau gadiem bijis «Volkswagen» zīmola pārdotākais modelis pasaulē. Kopš tā debijas 2007. gada rudenī šo SUV izvēlējušies vairāk nekā 7,4 miljoni cilvēku. Tagad «Volkswagen» piedāvā šī veiksmīgā modeļa jaunāko paaudzi.
«Volkswagen» jaunajam «Tiguan» vēl vairāk attīstījis «Modular Transverse Matrix» platformu, un tās jaunā paaudze tiek dēvēta par MQB evo. «Volkswagen» zīmola vadības valdes loceklis, kas atbildīgs par attīstības jautājumiem, Kajs Grēnics (Kai Grünitz) norāda: «Moderni tehnoloģiju komponenti lieliski mijiedarbojas ar MQB evo: jaunās paaudzes plug-in hibrīda piedziņas, kas nodrošina iespēju ar elektroenerģiju nobraukt līdz 100 kilometriem, iespējams, savā segmentā labākā aktīvā piekares vadība, izcila salona kvalitāte un jauna un intuitīva informācijas un izklaides sistēma nodrošina to, ko autovadītāji sagaida no Volkswagen.»
Citi lasa
IQ.LIGHT HD matrix priekšējie lukturi
«Tiguan» būs viens no pirmajiem automobiļiem savā klasē, kas būs pieejams ar papildu aprīkojumā piedāvātiem «HD matrix» priekšējiem lukturiem. «IQ.LIGHT HD matrix» priekšējo lukturu tehnoloģija tikusi kopīgi izstrādāta «Tiguan» un «Touareg». Balstoties uz lejupējās pieejas principu, premium klases modeļa apgaismojuma tehnoloģija tagad tiks izmantota vidēja izmēra «Tiguan».
Jauns displeju un vadības koncepts
«Tiguan» interjers ir atjaunots un pārstrādāts. Volkswagen ņēmis vērā konkrētas klientu prasības, lai nodrošinātu intuitīvu vadību. Piemēram, «Tiguan» tirgū nonāks ar no jauna izstrādātu salonu un jaunu informācijas un izklaides sistēmu. Ekrāns ar izmēru līdz 38 centimetriem (15 collām) skaidri attēlo tādas svarīgas funkcijas kā navigācija, mūzika un klimata kontrole, un to iespējams ar vienkāršām darbībām pielāgot.
Augstas kvalitātes materiāli, no jauna izstrādāti sēdekļi un efektīva skaņas izolācija palielina automobiļa vērtību un komfortu. Jo īpaši kopā ar jauno «akustisko aprīkojumu» (pieejams papildu aprīkojumā) Tiguan ir izstrādāts, lai nodrošinātu augstākās klases skaņas izolāciju.
Viduskonsoles nodrošina arī vairāk vietas mantu glabāšanai. Nākotnē «Tiguan» tiks piedāvāts tikai ar automātisko pārnesumkārbu (DSG). Tāpat kā «Volkswagen ID.» Modeļos – pārnesumus tagad iespējams pārslēgt ar slēdzi, kas atrodas stūres labajā pusē un tas strādā pēc intuitīvas darbības principa. Slēdzis tiek pārslēgts uz priekšu “D” stāvoklī, lai brauktu uz priekšu, un atpakaļ “R” stāvoklī, lai brauktu atpakaļgaitā, savukārt stāvbremze tiek aktivizēta, nospiežot pogu slēdža sānā. Turklāt aiz stūres ir pieejamas pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas.
Elektroniski vadāma piekare lielākam komfortam un dinamikai
MQB evo nodrošina sākumpunktu jaunas paaudzes adaptīvās piekares vadības sistēmai DCC: papildu aprīkojumā būs pieejama DCC Pro sistēma ar divu vārstu amortizatoriem. Jaunais modelis tagad pamata komplektācijā papildus aprīkots ar MQB sistēmu «Vehicle Dynamics Manager», kas debitēja pašreizējā «Golf GTI». Šī sistēma kontrolē elektronisko diferenciāļa bloķētāju (XDS) funkcijas un regulējamo amortizatoru sānu dinamikas komponentus DCC Pro sistēmā.
Pateicoties «Vehicle Dynamics Manager», kas veic bremzēšanas darbības un amortizatoru regulējumus, vadāmības īpašības ir neitrālākas, stabilākas, izveicīgākas un precīzākas. To autovadītājs spēs pamanīt, pateicoties lielākam komfortam, kā arī ievērojami uzlabotai veiktspējai dinamiskos līkumos.
TDI, TSI, eTSI un eHybrid
Pateicoties MQB evo platformai, Tiguan pieejami dažādi piedziņas veidi. Tas tiks piedāvāts ar turbo dīzeļdzinējiem (TDI), turbo benzīna dzinējiem (TSI), turbo benzīna dzinējiem ar eTSI hibrīda sistēmu un «plug-in» hibrīda sistēmām (eHybrid). Jauno «plug-in» hibrīda piedziņu nobraukšanas attālums ar elektroenerģiju palielināts līdz pat 100 kilometriem. Turklāt visās «eHybrid» versijās uzlāde ar maiņstrāvu būs ātrāka, kā arī pirmo reizi standarta aprīkojumā būs iespējama arī uzlāde ar līdzstrāvu.
Premium klases sēdekļi
«Tiguan» papildu aprīkojumā būs pieejams ar ergoActive priekšējiem sēdekļiem. Cita starpā šiem sēdekļiem ir pneimatiska četru virzienu jostasvietas balsta regulēšana un pneimatiska 10 kameru spiediena punktu masāžas funkcija atzveltnēs – šādas funkcijas parasti sastopamas premium klases modeļos. Tāpat sēdekļi aprīkoti arī ar apsildi un ventilāciju.
Lielāks Tiguan bagāžas nodalījums
Jaunais «Tiguan» ir kļuvis par aptuveni trīs centimetriem garāks. Augstums, platums un garenbāze paliek gandrīz nemainīga salīdzinājumā ar tā priekšgājēju. Jaunās paaudzes modeļa bagāžas nodalījuma ietilpība parāda to, cik labi tiek izmantota telpa: lai gan SUV ir tikai nedaudz garāks, tā bagāžas nodalījuma ietilpība ir palielinājusies par 33 litriem līdz 648 litriem (kad bagāžas nodalījums aizpildīts līdz aizmugurējo sēdekļu atzveltņu augstumam).