Papildu stabilitāte, automātiska stūrēšana un bremzēšana
T6 hidrauliskā spēka stūri nomainījusi elektromehāniskā, ļaujot aktīvi darboties stūres vadības ierīcei, un tas paver piekļuvi jauniem vadītāju asistentiem, nodrošinot vēl nebijušus drošības un komforta standartus. Īpaša uzmanība pievērsta spēkrata stabilitātei – auto standartā aprīkots ar jaunu pretvēja palīgsistēmu (Cross Wind Assist), neļaujot sānvējiem apdraudēt šofera un pasažieru drošību.
Tāpat modelis aprīkots ar joslas saglabāšanas asistentu (Lane Assist) – ar kameru palīdzību tiek noteikti ceļa joslas marķējumi, automātiski noturot spēkratu savā joslā. Pateicoties asistentiem, arī parkošanās turpmāk būs daudz ērtāka – aktivizējot parkošanās asistentu (Park Assist), transportlīdzeklis automātiski iebrauc un izbrauc auto novietnē, vadītājam darbojoties ar akseleratoru un bremžu pedāļiem.
Lai viss notiktu nekļūdīgi, veicot manuālu manevrēšanu, Crafter sānu aizsardzības sistēma tika pielāgota lietošanai T6.1. – ap transportlīdzekli izvietotie ultraskaņas sensori samazina sadursmes risku. Tikmēr Rear Traffic Alert sistēma pasargā no negadījumiem, braucot atpakaļgaitā: tā brīdina autovadītāju par transportlīdzekļu tuvošanos no aizmugures. Ja vadītājs nereaģē, sistēma nodrošina automātisku bremzēšanu. Auto aprīkots arī ar 8 collu Discover Media navigācijas un izklaides sistēmu.
Informācijas un izklaides sistēmas ar integrētu eSIM, automātiska reakcija avārijas gadījumā
T6.1 ir aprīkots ar integrēto SIM karte (eSIM), tā paver jaunu tiešsaistes funkciju un pakalpojumu klāstu. Viena no funkcijām ir eCall – tā paredz, ka avārijas gadījumā ziņa par transportlīdzekļa atrašanās vietu tiek automātiski nosūtīta uz avārijas reaģēšanas centru transportlīdzekļa atrašanās valstī, izveidojot balss savienojumu. Ja no automašīnas vadītāja netiek saņemta atbilde, par negadījuma faktu un auto atrašanās vietu tiek informēti neatliekamās palīdzības dienesti.
MIB3 8 un 9,2 collu sistēmas pirmoreiz piedāvā arī interneta radio un mūzikas straumēšanas pakalpojumus.
Jauns automobiļa priekšpuses dizains
Ja pasaulē ir komerctransports, kura dizainu var uzskatīt par “ideālu”, tad tas ir T6. T6.1 piedāvā vēl kompaktāku priekšējo lukturu dizainu, jaunus LED priekšējos un aizmugurējos lukturus, savukārt radiatora režģa augšējā daļa ir šaurāka nekā iepriekšējā modelī. Jauninājums ir arī dubult-hromēta josla visā auto garumā. Priekšpusi iespējams personalizēt arī ar vairāk hromētām detaļām atkarībā no modeļa un aprīkojuma.
“Euro-6d-TEMP” dzinēju jauda svārstās no 90 līdz 199 ZS
Modelim ir pārkonfigurēta dzinēja programma. Priekšējo pilnpiedziņu nodrošina efektīvi 2 litru turbodīzeļa dzinēji (2,0 TDI), kas atbilst Euro-6d-TEMP-EVAP emisiju standartam. Jaunā bāzes dzinēja jauda ir 66 kW/90 ZS, nodrošinot lielāku jaudu nekā iepriekš (iepriekš 62 kW/84 ZS).
Visbeidzot partnerībā ar ABT, Multivan T6.1 tiks piedāvāts arī kā pilnībā elektriskais transportlīdzeklis. Ja jauda ir 82 kW/112 ZS un akumulatora jauda ir vai nu 38,8 kWh, vai 77,6 kWh, braukšanas rādiuss būs lielāks par 400 km (NEDC), padarot transportlīdzekli par ideāli piemērotu komercpārvadājumu veikšanai.
Par atjaunotā Multivan T6.1 pieejamību un cenām Latvijā tiks informēts atsevišķi.