Arī pēc satiksmes pārslēgšanas uz brauktuvi Siguldas virzienā tā tiks organizēta pa vienai joslai katrā virzienā.
Līdz šim uz brauktuves Siguldas virzienā ir gandrīz pilnībā ieklāta asfalta apakškārta un saistes kārta. Satiksme pakāpeniski tiks pārslēgta tur, kur segums ir ar saistes kārtu. Ceļu pārvadi satiksmei joprojām ir slēgti.
Līdz ziemai abās šosejas brauktuvēs plāno pilnībā ieklāt asfalta saistes kārtu un atvērt tās satiksmei. Līdz ziemas pārtraukumam paredz atjaunot arī visus ceļa pārvadus. Nākamajam gadam tādējādi paliks brauktuvju asfaltēšanas darbu pabeigšana, pārvadu apakšējo daļu remonts un Sēnītes mezgla rotācijas apļa pārbūve.
Būvdarbus Vidzemes šosejas posmā no Garkalnes līdz Sēnītei veic piegādātāju apvienība Binders un ACB, to līgumcena ir 46,5 miljoni eiro (ar PVN).
Darbi tiek finansēti no valsts budžeta un no ES Kohēzijas fonda līdzekļiem un pilnībā tiks pabeigti 2020. gada rudenī.
Būvdarbu posms ir 14 km garš, taču, ņemot vērā to, ka katrā braukšanas virzienā ir divas joslas, seguma pastiprināšana tiek veikta kopumā vairāk nekā 30 kilometros ceļa. Projekta ietvaros tiek atjaunoti arī septiņi ceļa pārvadi un divi tuneļi Sēnītes mezglā, kā arī divi pārvadi pie Vangažiem un divas caurtekas. 1,65 km garumā ceļa sega tiek pārbūvēta arī uz autoceļa Inčukalns–Valmiera–Igaunijas robeža (Valka) (A3), tiltam pār Gauju būs atjaunots segums.
Vidzemes šosejas (A2) posms no Garkalnes līdz Sēnītei tādā konstrukcijā, kāda tur ir tagad, ir izbūvēts 1974. gadā. Pēdējo reizi seguma atjaunošanas darbi tur nelielos posmos ir veikti pagājušā gadsimta beigās un šī gadsimta sākumā.