Satiksme Rīgas virzienā tiks organizēta pa nostiprinātu nomali ar asfaltbetona segumu. Līdzšinējā braukšanas josla norobežota ar vadstatņiem un netiks izmantota satiksmē, jo šajā vietā asfaltbetona segums ir vissliktākajā stāvoklī. Atsākoties atkusnim un nokrišņu radītā mitruma dēļ vecajā asfaltbetona segumā strauji veidojas avārijas bedres.
Būvnieks SIA «Binders» turpina regulāri apseko posmu un veic avārijas bedru remontu. Būvdarbi visā posmā no «Sēnītes» līdz Siguldai turpināsies pavasarī, tiklīdz būs piemēroti laika apstākļi.
Kopš būvdarbu sākuma pērn augustā kreisās puses brauktuvei virzienā uz Rīgu ir jāiztur divreiz lielāka slodze, jo labās puses brauktuve virzienā uz Siguldu ir slēgta. Visā būvdarbu posmā no «Sēnītes» līdz Siguldai ir samazināts atļautais braukšanas ātrums līdz 50 kilometriem stundā.
Vidzemes šosejas posmā no Sēnītes līdz Siguldai vecais ceļa segums ir stipri nolietojies, lielākajā daļā posma nekādi atjaunošanas darbi nav veikti kopš ceļa uzbūvēšanas 1980.gados.
Būvdarbus veic «Binders» par līgumcenu 12 360 587 eiro, no tiem 10 506 498,95 eiro ir Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda finansējums. Projekta autors ir SIA «Ceļuprojekts», būvuzraudzību veic SIA «Firma L4». Darbus plānots pabeigt 2023.gada rudenī.