5. vieta - Alfa Romeo Stelvio 2,0 Diesel Q4
Tev nav obligāti jābūt Džuljetai, lai tev patiktu šis Romeo. Bet tas palīdz. Turklāt Stelvio pamatīgi cenšas patikt plašai publikai. Ietilpība ir aptuveni konkurentu līmenī – ja jūs, protams, atsakāties no panorāmas jumta. Tas gan salonu padara patīkami gaišu, taču bez ievērojamas papildu samaksas tas vēl atņems labi daudz telpas virs galvas. Bagāžniekā ietilpst maksimāli 1600 l – mīļotais vai mīļotā drīkst ņemt līdzi tikpat daudz kurpju kā BMW vai Mercedes-Benz modeļos.
Un viegli rūcošais 2,2 l dzinējs ir ņiprs, spurts līdz 100 km/h tam padodas vislabāk. Taču tad mēs pabraucām nelielu gabaliņu. Un mūs jau tad sāka kaitināt cietā piekare, pārāk īsās sēdvirsmas, ļoti jutīgā un viegli pagriežamā stūre, kā arī pieticīgā pārredzamība uz aizmuguri. Tad vēl XXL logu mazgātāja slotiņas, kuras spēlē paslēpes ar pagriezienu rādītāja/logu mazgātāja sviru. To nenovēlēsi nevienam – arī Džuljetai.
- Plusi
Klasei atbilstoša salona un bagāžnieka ietilpība, ņiprs motors, 5 gadu garantija.
- Mīnusi
Stūrgalvīgi amortizatori, slikta pārredzamība, visvājākās bremzes, pārāk īsas sēdvirsmas.
Testa turpinājums: