4. vieta – Volvo XC60 D4 AWD
Patiesībā žēl. Volvo taču vēlas atteikties no dīzeļdzinējiem – un mēs tikko esam paspējuši iemīlēt XC60 D4. Vienalga, vēl jau tas ir. Un tagad arī ar SCR katalizatoru. Kopā ar atbilstību Euro 6d-TEMP normatīviem – šajā testā tas neizdodas nevienam citam. Stingrs kaitīgo izmešu ziņā, bet raksturā maigs – divlitru biturbo dzinējs strādā mierīgi un nemīl lielus apgriezienus, sprintā atpaliekot no saviem kolēģiem.
Arī stūre un piekare izceļ zviedra maigo raksturu. Volvo mīksti šūpojas uz asfalta, bet uz sliktākas kvalitātes ceļa svārstīšanās kļūst ļoti manāma. Arī stūre saka mums: hei, es neesmu nekāds sportists! Un ar to viss ir kārtībā, jo XC60 pircēji parasti vēlas ērtu braukšanu. Mums vismazāk patīk mazie sēdekļi un planšetdatoram līdzīgās ierīces. XC60 ir vienīgais kandidāts ar skārienjutīgo ekrānu – braukšanas laikā tas prasa par daudz uzmanības.
- Plusi
Pietiekami plašs, testā vienīgais izpilda Euro 6d-TEMP normatīvus, vispārējā kvalitāte laba.
- Mīnusi
Sēdekļi nav pietiekami lieli, motors ir visai atturīgs, ierīces pamatīgi novērš uzmanību, vislabākās bremzes (35,2 m).
Testa turpinājums: