Turpmāk gan VID darbinieki, gan klienti visā Latvijā varēs sniegt un saņemt klātienes pakalpojumus tikai ar vakcinācijas sertifikātiem.
Arī turpmāk pieteikties klātienes apmeklējumam varēs, zvanot pa tālruni 67120005, un ierodoties jebkurā VID klientu apkalpošanas centrā līdzi būs jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam vakcinācijas sertifikātam.
Tie iedzīvotāji, kuriem nav vakcinācijas sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā Sarakste ar VID. Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt VID klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Informācija par VID klientu apkalpošanas centriem pieejama VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļā Kontakti – Kā ar mums sazināties? – Klientu apkalpošana. Savukārt par nosacījumiem vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) VID aicina interesēties attiecīgajā pašvaldībā.