• Veiksmīgs gada sākums Volvo zīmolam — pasaulē pārdoti vairāk nekā 160 000 auto

    Aktuāli
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    4. aprīlis, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Volvo Media
    Volvo Cars pārdošanas temps 2019. gada pirmajos trīs mēnešos saglabājas, secināms pēc uzņēmuma paziņojuma par 9,4 % pārdošanas apjomu pieaugumu pasaulē laikposmā no janvāra līdz martam, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn.

    Kopējais pārdošanas apjoms pirmajā ceturksnī bija 161 320 automobiļi, turklāt visi svarīgākie reģioni – Ķīna, ASV un Eiropa – ziņo par apjomu pieaugumu.

    Pirmā ceturkšņa pārdošanas apjoma palielināšanās notika tādēļ, ka joprojām bija ļoti pieprasīta Volvo godalgotā SUV sērija ar XC60 priekšgalā, kam seko XC40 un XC90.  Kompānijas jaunākie modeļi – V60 universālis un ASV ražotais S60 sedans – arī ienesa savu ieguldījumu apjomu kāpumā. Martā Volvo pārdeva pavisam 67 457 automašīnas – par 7 % vairāk nekā šajā mēnesī iepriekšējā gadā.

    Uzņēmuma pārdošanas apjomi Eiropā pirmajos trīs mēnešos ir 86 520 automašīnas – par 8,8 % vairāk nekā tajā pašā periodā pērn.

    Pieaugums rodas no liela pieprasījuma pēc XC40 un XC60 modeļu SUV un V60 universāļa. Martā pārdošanas kopējais apjoms sasniedza 37 325, t. i., par 3,9 % vairāk nekā 2018. gada martā.

    Volvo pārdošanas apjoms Ķīnā pirmajā ceturksnī bija 29 886 automobiļi, kas ir par 3,9 % vairāk nekā šajā periodā pērn. Šo pieaugumu veicināja pieprasījums pēc vietējā ražojuma XC60 un S90 modeļiem. Martā kompānija pārdeva 11 413 automašīnas, t. i., par 6,7 % vairāk nekā šajā mēnesī pagājušajā gadā.

    Kompānijas pārdošanas apjomi ASV no janvāra līdz martam sasniedza 22 058 automašīnas, t. i., par 9,8 % vairāk nekā šajā periodā iepriekšējā gadā. Pieaugumu veicināja XC90 un XC60 SUV modeļi. Martā kopējais pārdošanas apjoms sasniedza 9 569 automašīnas, kas ir par 16,2 % vairāk nekā šajā mēnesī pērn.

    Detalizētu reģionālais pārdošanas apjomu kāpumu skat. zemāk.

     

     

    Marts

     

    Janvāris–Marts

     
     

    2018

    2019

    Izmaiņas

    2018

    2019

    Izmaiņas

    Eiropa

    35 941

    37 325

    3,9 %

    79 512

    86 520

    8,8 %

    Ķīna

    10 700

    11 413

    6,7 %

    28 768

    29 886

    3,9 %

    ASV

    8 233

    9 569

    16,2 %

    20 083

    22 058

    9,8 %

    Citur

    8 164

    9 150

    12,1 %

    19 044

    22 856

    20 %

    Kopā

    63 038

    67 457

    7 %

    147 407

    161 320

    9,4 %

    Martā visvairāk pārdotais modelis bija XC60, kura pārdošanas apjoms sasniedza 18 036 automašīnas (2018. gadā – 16 277), tam seko XC40 ar kopējo pārdošanas apjomu 12 614 auto (2018. gadā – 4 261) un Volvo XC90 ar 9 801 pārdoto automašīnu (2018. gadā – 9 583).

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē