• Vāc parakstus par iespēju atteikties no reklāmas materiāliem pastkastītēs

    Aktuāli
    Ziņu aģentūra LETA
    22. septembris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Pixabay
    Sabiedrības iniciatīvu portālā «Manabalss.lv» sākta parakstu vākšana par iespēju atteikties no reklāmas materiāliem pastkastītēs.

    Kā iniciatīvas pārstāvis norādīts Arkādijs Dementjevs. Viņš vēlas panākt iespēju atteikties no mazumtirdzniecības kompāniju drukātās reklāmas (bukletiem, katalogiem, akcijas preču lapām u.c.) pastkastītēs.

    «Katru nedēļu atveram savu pastkasti un atrodam milzīgu kaudzi mums nevajadzīgu drukāto reklāmu. To ir tik daudz, ka ir risks šai drazā nepamanīt kādu tiešām svarīgu vēstuli un izmest to atkritumos kopā ar visu pārējo,» situāciju raksturo idejas autors.

    Iniciatīvā pausts aicinājums noteikt par pienākumu Latvijas lielākajiem mazumtirgotājiem, piemēram, «Lidl», «Maxima», «Rimi», «Mego», «Ksenukai», bet ne tikai, savās tīmekļa vietnēs pievienot funkcionalitāti, kas ļauj klientiem konkrētās adresēs atteikties no drukātiem reklāmas materiāliem. Tālākais būtu jau mazumtirgotāju un tos apkalpojošo reklāmas kompāniju un darbinieku ziņā – kā izsekot, kuru adrešu pastkastītēs reklāmas materiālus mest ir aizliegts.

    Dementjevs arī rosina paredzēt, ka, ja tas netiks ievērots, tad līdz ar jauno regulējumu klientam būtu pamatojums vērsties ar sūdzību, piemēram, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

    No šāda regulējuma ieguvēji būs iedzīvotāji, kuriem ir apnicis nemitīgi saņemt nekam nederīgu drukātu materiālu blāķi, uzskata iniciatīvas autors, vēršot uzmanību uz šāda apjoma materiālu negatīvu ietekmi uz vidi.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē