Viss pandēmijas laiks un lielākā daļa vasaras Kristīnei pagāja, remontējot jaunās veikala telpas. Lielākais atbalsts šajā laikā bija viņas un Radio SWH valdes priekšsēdētāja Jāņa Šipkēvica meita dziedātāja Tīna Šipkēvica, kura ne tikai palīdzēja mammai iekārtot veikalu, bet arī strādā pie kases.
«Tīnai bija tikai divi gadiņi, kad sāku šo biznesu. Viņa bija Mini modes apģērbu modele visu savu bērna mūžu, tāpēc lieliski pārzina šo drēbi,» smejas Kristīne. Tīna strādās veikalā dažas dienas nedēļā paralēli studijām universitātē.
«Meita man tiešām ļoti palīdz. Viņa ļoti gaumīgi iekārtoja veikala skatlogu, mākslinieciski noformēja telpas un darbojas arī sociālajos tīklos. Man izaugusi palīdze, par ko esmu ļoti priecīga,» ar lepojas mamma.
Uzņēmējas izauklētais zīmols Mini mode šogad svin 18 gadu jubileju. Tāpēc, kad maijā Latvijā ražoto bērnu apģērbu veikalam nācās pamest tirdzniecības centra Spice telpas, kur Kristīne saimniekoja 15 gadus, viņai tas bija sāpīgs trieciens. Uz savas ādas Līpiņa izjuta, cik bizness var būt nežēlīgs, īpaši krīzes laikā. Pandēmijas laikā ienākumi krietni saruka, bet tirdzniecības centrs nepiekrita nekādiem īres atvieglojumiem. Taču Kristīne nolēma nepadoties.
«Man bija tikai divi varianti. Pirmais – pārvilkt treknu svītru Mini modei. Otrs – darīt visu, lai turpinātu pastāvēt. Es izvēlējos otro variantu. Nav īstais brīdis, lai ļautu Covid-19 mūs uzvarēt,» apņēmības pilna ir viņa.
«Pandēmijas laikā, kad mums fiziski vairs nebija veikala, tirgojām apģērbu internetā. Daudzi klienti rakstīja, ka tomēr gribētu tērpus pirms iegādes pielaikot. Tāpēc uz laiku bijām uztaisījuši nelielu veikaliņu, kur to darīt. Pirkt svētku drēbes internetā bez pielaikošanas ir visai riskanti.
Kas vienai meitenei izskatās labi, citai galīgi neder, un mazās dāmas arī grib pamērīt vairākas kleitas, aptaustīt tās, pagriezties, lai pārbaudītu, cik kleita ir kupla. Tas ir vesels process,» skaidro viņa.
«Saņēmu daudz piedāvājumu no dažādiem tirdzniecības centriem, taču, godīgi sakot, esmu nogurusi no lielveikalu spiediena. Pirmkārt, ārprātīgais 12 stundu darba laiks, kad veikalam jābūt atvērtam, praktiski bez brīvdienām.
Grūti atrast darbiniekus, kas grib nīkt garas stundas, jo darbdienās klientu ir maz.
Protams, bija laiks, kad būt lielveikalā bija svarīgi. Taču pirkšanas paradumi mainās, cilvēki vairāk iepērkas internetā un pa tirdzniecības centru staigā mazāk nekā pirms gadiem desmit,» skaidro viņa. Tāpēc izvēlējusies par labu Rīgas centram.
«Gribēju pamēģināt, kā tas ir – strādāt pilsētas centrā. Daudzi klienti par to ir priecīgi, jo vairs nav jāmēro garais ceļš pāri visai Rīgai.»
«Ļoti ceru, ka Covid-19 lēnām atkāpsies un pazudīs no mūsu ikdienas. Jo manu uzņēmumu tas ļoti ietekmē. Es tirgoju preces, kas domātas svētkiem. Un, ja nav dzimšanas dienas svinību, kāzu un kristību, to jūtu arī es. Ceru, ka mūsu dzīvē uz pilnu jaudu atgriezīsies koncerti, uzstāšanās un izlaidumi, viss ieies savās sliedēs. Vēlos, lai zīmols, kuru esmu izauklējusi, turpina dzīvot. Tas ir svarīgākais,» atzīst Kristīne.