Lai arī šī ideja pagaidām tiek apspriesta teorētiskā līmenī, potenciālais joslu sadalījums zināms jau šobrīd. Viena josla tiek saglabāta automašīnām, otra paredzēta sabiedriskajam transportam, bet velosipēdisti iegūtu atsevišķu papildus joslu.
Vīzija par līdzīgu konceptu sociālajos tīklos nonāca jau pirms trim gadiem.
Galvaspilsēta ir pārmaiņu priekšā un tuvāko gadu laikā to plānots padarīt pēc iespējas draudzīgāku velobraucējiem un gājējiem.
Gaidāms, ka drīzumā Satiksmes departaments izsludinās konkursu par tilta būvprojekta izstrādi, tāpēc atliek tikai gaidīt, kādi lēmumi tiks pieņemti.
Satiksmes departaments atgādina, ka joprojām tiek pieņemti un izvērtēti arī iedzīvotāju priekšlikumi.
Tāpat tiek ziņots, ka Rīgas mērs Mārtiņš Staķis cer, ka gada laikā tiks uzbūvēts gājēju un velosipēdistu tilts pār Kīleveina grāvi, kas savienos Mūkusalas biznesa centru un Latvijas Universitātes (LU) Akadēmisko centru.
Saskaņā ar Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta plāniem, minētajā vietā varētu tikt uzbūvēts aptuveni 30 metrus garš un 5,5 metrus plats gājēju un velosipēdu tilts, uz kura būtu atsevišķa josla gājējiem un divas joslas velosipēdistiem.