Tas darīts, jo abi posmi ir sliktā tehniskā stāvoklī un mainīgu laikapstākļu un gaisa temperatūras svārstību ietekmē tajos pastiprināti veidojas bedres.
Šogad abiem posmiem tiks uzsākta projektēšana, paredzot pilnu segas pārbūvi. Būvdarbi tur varētu sākties 2024.–2025. gadā.
Mainīgu laikapstākļu un gaisa temperatūras svārstību ietekmē autoceļu posmos, kas ir sliktā tehniskā stāvoklī, var pastiprināti veidoties bedres. Aicinām autobraucējus informēt par tām, zvanot uz VSIA Latvijas Valsts ceļi diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555. Šī informācija operatīvi tiek nodota ceļu uzturētājiem.
Ziemā atkušņa laikā un starpsezonā uz valsts autoceļiem tiek labotas tikai satiksmei bīstamās jeb avārijas bedres.
Gaisa temperatūrai svārstoties virs un zem nulles, šim nolūkam izmanto aukstā asfalta tehnoloģiju.
Avārijas bedres tiek aizpildītas neatkarīgi no laika apstākļiem, aukstā asfalta tehnoloģija to pieļauj arī lietus laikā un gaisa temperatūrā, kas zemāka par nulli.
Sākumā bedre tiek attīrīta, lai tā nebūtu mitra, tad aizpildīta ar aukstā asfalta maisījumu un noblīvēta.
Satiksmei bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt drošu satiksmi līdz brīdim, kad laika apstākļi ļaus veikt masveida bedrīšu remontu ar karsto asfaltu vai šķembiņām un bitumena emulsiju.
Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums ir lielāks par 0,1 m² un kuras ir dziļākas par 5 cm. Uz A uzturēšanas klases autoceļiem avārijas bedres tiek salabotas 24 stundu laikā, uz B uzturēšanas klases autoceļiem – piecu diennakšu laikā, uz C uzturēšanas klases ceļiem – nedēļas laikā un uz D uzturēšanas klases ceļiem – divu nedēļu laikā.