Care Key ļauj Volvo vadītājiem uzstādīt automobiļa ātruma ierobežojumus pirms šī automobiļa aizdošanas pārējiem ģimenes locekļiem vai jaunākiem un nepieredzējušākiem autovadītājiem, piem., jauniešiem, kuri tikai nesen saņēmuši vadītāja apliecību.
Care Key izlaide seko iepriekš martā veiktajam paziņojumam, ka Volvo Cars no 2020. gada ierobežos visu savu automobiļu maksimālo ātrumu līdz 180 km/h, lai nopietni brīdinātu visus par ātruma pārsniegšanas bīstamību.
Volvo Cars ģenerāldirektors Hakans Samuelsons teica, ka vēlas uzsākt jautājuma apspriešanu – vai automobiļu ražotājiem ir tiesības vai varbūt pat pienākums uzstādīt automobiļos tehnoloģijas, kas regulē vadītāja rīcību? Tagad, kad šāda tehnoloģija ir pieejama izmantošanai, šis jautājums kļūst vēl svarīgāks. Ātruma ierobežojums un Care Key pieder pie šīs iniciatīvas un kalpo par piemēru, kā automobiļu ražotāji var aktīvi uzņemties atbildību par nāvējošu satiksmes negadījumu izskaušanu, veicinot apdomīgāku rīcību no autovadītāju puses.
“Mēs uzskatām, ka automobiļu ražotājam ir pienākums palīdzēt satiksmes drošības uzlabošanā,” uzsvēra Samuelsona kungs. “Mūsu nesen izziņotais ātruma ierobežojums atbilst šādam uzskatam, un Care Key ir vēl viens piemērs. Daudzi cilvēki vēlas iespēju koplietot savu automobili ar draugiem un ģimenes locekļiem, taču nav pārliecināti, vai tie uz ceļa būs pietiekamā drošībā. Care Key nodrošina labu risinājumu un sniedz lielāku sirdsmieru.”
Līdz ar potenciālajiem drošības ieguvumiem tādas funkcijas kā ātruma ierobežojums un Care Key varētu sniegt Volvo vadītājiem arī finansiālu ieguvumu. Uzņēmums pašlaik aicina apdrošināšanas sabiedrības vairākos tirgos apspriest iespēju piedāvāt īpaši labvēlīgus apdrošināšanas nosacījumus Volvo īpašniekiem, kuri izmanto šīs drošības funkcijas. Specifiski darījumi un nosacījumi būs atkarīgi no vietējo tirgu apstākļiem, taču Volvo Cars paredz jau drīz izziņot pirmo no vairākiem noslēgtajiem līgumiem ar nacionālajām apdrošināšanas kompānijām.
“Ja mēs varam veicināt un atbalstīt saprātīgāku braukšanas stilu ar tādu tehnoloģiju palīdzību, kas neļauj vadītājiem lieki riskēt, tas gluži loģiski arī pozitīvi ietekmētu apdrošināšanas prēmijas,” piebilda Samuelsona kungs.