Neilgi pēc tam, kad Mercedes-AMG prezentēja S65 Final Edition, paziņojot par V12 motora ēras beigām, vācu speciālisti turpmāko nākotni saista ar V8 motoru. Tas būs ne vien jaudīgāks par 12 cilindru radinieku, bet pratīs izmantot arī elektriskās piedziņas labumus.
Vācu autobūves uzņēmums elektrifikācijas attīstībā ieguldījis 10 miljardus dolāru. Šādas investīcijas ļaus būtiski paplašināt modifikāciju klāstu – tuvākajā nākotnē visiem AMG sporta modeļiem būs pieejama hibrīda versija, kas sauksies EQ Power+.
Mercedes izstrādātā trešās paaudzes PHEV sistēma būs pieejama no 2020. gada, apgādājot iekšdedzes motoru ar papildus 120 ZS jaudu un 440 Nm griezes momentu. Izmantojot tikai elektrību, tas spēs veikt 50 – 100 km, atkarībā no modeļa. AMG modeļos ar elektrību nobraucamā distance varētu būt mazāka, lielāku uzsvaru liekot uz labākiem dinamikas rādītājiem. Kopumā Mercedes-Benz klāstā būs 20 modeļi, kas iegūs PHEV modifikāciju.
Jau šobrīd AMG piedāvā daļējā hibrīda (mild hybrid) sistēmas CLS53, GLE53 un E53 modeļos, kombinējot sešcilindru dzinēju ar 48 voltu starteri-ģeneratoru un eletrisko motoru, kas attīsa 22 ZS un 249 Nm.
Tiek paredzēts, ka daļējā hibrīda sistēma gan netiks izmantota ilglaicīgi, jo sniedz pārāk mazus ieguvumus attiecībā uz emisiju samazināšanu. Līdz ar striktākām emisiju normām, šiem dzinējiem būs praktiski neiespējami iekļauties jaunajos standartos.
Lai arī nākotnē uzsvars tiks likts uz elektroauto ražošanu, par AMG modeļu nākotni satraukties ir pāragri. Kā atzīst Mercedes pārstāvis, augstas veiktspējas AMG modeļi ir ikoniska vācu autobūves sastāvdaļa, saglabājot nozīmīgu lomu arī turpmāk. Turklāt, lai finansētu elektrisko automašīnu uzbūves izmaksas, zīmoliem ir jāpaļaujas uz jau esošiem modeļiem ar augstiem peļņas rādītājiem, piemēram, AMG klāstu.