Modernā luksusa automašīnas un augstākā līmeņa klientu apkalpošana ir «Jaguar Land Rover Reimagine» stratēģijas pamatā. 5 gadu garantijas ieviešana ir svarīgs solis ceļā uz servisa izcilību. Garāka garantija nodrošina servisa un ekspluatācijas izmaksu paredzamību un vēl vairāk nostiprina «Jaguar» lielisko mašīnu vērtību.
Jakubs Brodēvičs, «Jaguar Land Rover» mārketinga vadītājs Baltijas valstīs, saka: «Ieviešot «Jaguar» 5 gadu garantiju visā Eiropā, mēs apliecinām apņemšanos stiprināt sava piedāvājuma kvalitāti un uzticamību, kā arī koncentrēšanos uz izcilību klientu apkalpošanā. Mūsu nākotnes vīzija par moderno luksusu ir pilnībā orientēta uz klientu, un tas nozīmē sirdsmieru ikvienam, kas domā par «Jaguar».»
«Jaguar» prognozē, ka 5 gadu garantija pozitīvi ietekmēs auto atlikušo vērtību. Tās ir labas ziņas klientiem, jo augstāka atlikusī vērtība galu galā izpaužas kā zemāki līzinga maksājumi.
Ralfs Zulcbahs, «Autovista Group» Konsultāciju nodaļas vecākais projektu vadītājs, saka: «Garāka garantija parāda «Jaguar» pārliecību par savu auto kvalitāti un uzticamību, un tai ir potenciāls paaugstināt šo mašīnu atlikušo vērtību pat par 2%. Turklāt mēs saskatām arī citus ieguvumus. Piemēram, labāk prognozējamas izmaksas, jo visām vai vismaz lielākajai daļai auto detaļu ir garantija.»
Piecu gadu garantija kopā ar mobilo lietotni «InControl Remote», kas ne vien atvieglo palīdzības saņemšanu mašīnas salūšanas gadījumā, bet arī ietver automātiskos ārkārtas zvanus un iespēju sazināties ar savu auto no jebkuras vietas pasaulē, ievērojami atvieglos jebkura Jaguar īpašnieka dzīvi.
Tāpat tiek piedāvāti arī jauni «Jaguar Care» un «Jaguar Care+» komplekti. Tie ļauj izmantot patīkamas papildu priekšrocības, piemēram, motora eļļas un filtra nomaiņu bez maksas, ilgtermiņā izdevīgas cenas un virkni pielāgotu maksājumu (atkarībā no tirgus).