Turcijas rallijs jau ar pirmajiem ātrumposmiem sagādāja intrigu – sacensību vadībā pēc pirmās dienas bija vecmeistars Sebastjans Lēbs (Hyundai), kurš kārtejo reizi koķetē ar aiziešanu no WRC, ka šis varētu būt viņa pēdējais starts pasaules čempionātā.
Pēc uzvaras eiforijas savā mājas sacīkstē, Rally Estonia, itin ātri realitātē tika atgriezts Ots Tanaks (Hyundai), kurš sūdzējās par braukšanu lielos putekļos un neizdevīgu starta pozīciju. Igaunim piebalsoja arī viņa komandas biedrs Tjerī Nevils.
Tomēr sacensību iznākumu vairāk noteica nevis putekļi, bet gan akmeņi. Tā pēdējās, trešās sacensību dienas pirmajā ātrumposmā riepas pārsita teju visi vadošie piloti, un vadībā nonāca Evanss, kuram izdevās no šīs ligas izvairīties. Divus ātrumposmus pirms Turcijas rallija beigām britu pilota pārsvars pār tuvāko sekotāju, iepriekšējās dienas līderi Nevilu bija 42 sekundes, kuras beļģis cerēja atvinnēt, tomēr finišā viņus joprojām šķīra 35 sekundes.
Evansam šī bija trešā WRC uzvara karjerā.
Priekšpēdējā ātrumposmā dzinēja problēmu dēļ no rallija izstājās Sebastjens Ožjērs (Toyota Gazoo Racing), kurš tobrīd atradās trešajā pozīcijā un WRC kopvērtējuma galvgalī. Ožjēram nepapildinot punktu krājumu, savukārt Evansam uzvarot šajā rallijā un saņemot vēl divus papildus punktus par ceturto labāko rezultātu Power Stage posmā, britu pilots kļuvis arī par kopvērtējuma līderi, apsteidozt francūzi par 18 punktiem.
WRC kalendārā atlikuši tikai divi posmi Itālijā, Sardīnijā, un Beļģijā, Iprā.