Nissan Qashqai
Nissan pilnpiedziņa ir pieejama tikai ar 1,6 l dīzeļdzinēju, tāpat kā BMW, arī šeit tā maksā 2000 eiro. Qashqai ar pilnpiedziņu testā bija par 126 kg smagāks, taču arī aprīkojums bija atšķirīgs. Vienāda aprīkojuma apstākļos atšķirība starp priekšējo un visu riteņu piedziņu ir tieši 100 kg, tad priekšpiedziņas auto kravnesība arī ir lielāka par 25 kg. Taču 4×4 bagāžniekā vietas pietiek 65 l, kas ir par desmit vairāk nekā 4×2. Labi, ka tā, jo testa degvielas patēriņa 6,1 l pret priekšpiedziņas 5,8 l patiesi bija nedaudz augstāks.
Paātrinoties uz slapjas virsmas ar dažādiem saķeres parametriem, priekšpiedziņas auto labi spēj izkustēties no vietas, stūres iesaistīšanās tikpat kā nav nepieciešama, tas pats attiecas arī uz grūto testu uz 12% slīpuma. Taču pilnpiedziņas versijai ir vēl rezerve, tā gandrīz bez aizkavēšanās uzbrauc pa slīpumu.
Tiktāl viss labi. Taču pilnīga nobremzēšana no 80 km/h uz slapja asfalta un bruģa sagādā pārsteigumu: abi Qashqai vēlas sagriezties šķērsām, un ar dozētām stūres kustībām ir jāaizkavē to izslīdēšana. Tas izdodas, taču tam nepieciešama ātra reakcija. Pats bremzēšanas ceļš šajā gadījumā nav nemaz tik garš.
Secinājums
Mēs iesakām Qashqai ar priekšpiedziņu. Pilnpiedziņa All Mode 4×4i, pirmkārt, jau nav pieejama ar benzīna un mazo dīzeļdzinēju, un, otrkārt, arī tai nav nekādu īpašu priekšrocību.
Uzvarētājs – priekšpiedziņa
Raksta turpinājums: