• Tests: pilnpiedziņa pret priekšpiedziņu — vai ir vērts iegādāties auto ar pilnpiedziņu?

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    15. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    2/8Kā notika testi?

    Kā notika testi?

    Mēs veicām testus WABCO un Continental trasēs Lineburgas virsāju reģionā. WABCO ir liels kravas automobiļu piegādātājs, galvenokārt ražo lielo kravas automašīnu bremžu sistēmas. Testa trasē ir arī uzkalns ar 12% slīpumu un apgrūtinātiem apstākļiem: braukšanas joslas uz aplaistīta nerūsējošā tērauda stimulē slidenus apstākļus ar ārkārtīgi zemu berzes līmeni, bet uz atšķirīgiem segumiem automobiļu regulētāja sistēmām ir vēl lielākas grūtības: pa kreisi nerūsējošais tērauds, pa labi asfalts, abi, protams, nolieti ar ūdeni.

    Līdzīga ir arī situācija uz līdzenas virsmas: 180 m garumā mēs mērām paātrinājumu, kreisajā pusē riteņi atrodas uz slapja asfalta, labajā pusē uz slapja bruģa.

    Uz tā paša seguma mērījām arī, pēc cik metriem mašīnas apstāsies pēc pilnīgas nobremzēšanas no 80 km/h. Un Contidrom, Continental riepu testa trasē, mēs uz 1723 m garās vadāmības trases ar slapju asfaltu noteicām vidējo ātrumu un salīdzinājām braukšanas īpašības. Izvērtējot visas piecas disciplīnas, tika noskaidrots attiecīgais uzvarētājs.

    Raksta turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē