Volkswagen Tiguan
VW var atļauties vairāk, un par savu pilnpiedziņu Tiguan prasa 2401 eiro, nevis kā Škoda 2300 eiro sava tehniskā ziņā radniecīgā Kodiaq gadījumā. Toties pilnpiedziņas Tiguan ar savām 2,5 t drīkst ar piekabes āķi pavilkt par 500 kg vairāk nekā priekšpiedziņas versija. Tas uz gludā 12% slīpuma izturas līdzīgi kā čehu brālis – mokoši griež priekšējos riteņus un pēc spēcīgas ESP reakcijas cīnās uz augšu. Tāpēc tam nepieciešams trīsreiz vairāk laika nekā 4Motion, lai pārvarētu šo īso ceļa gabalu.
Pilnpiedziņas modelis vienkārši sāk braukt, it kā nekas nebūtu noticis. Turpretī jaukta tipa virsmas gadījumā – kad vienā pusē saķere ir laba – priekšpiedziņas modelis gan labi izkustas no vietas, kas liecina par labu ESP sistēmas darbībai un pretizslīdēšanas kontrolei. Cik labi saskaņota elektronika, to vislabāk parādīja vadāmības trase. Iespaidīgi, cik veikls šeit ir jo īpaši pilnpiedziņas Tiguan.
Arī testi uz braukšanas virsmas ar atšķirīgu segumu tam bija pa spēkam: tas lieliski turējās joslā bremzēšanas laikā, bet paātrinājuma brīdī bija ātrs un nesatraucams. Priekšpiedziņas auto no miera stāvokļa izkustas ar lielākām grūtībām, taču pēc tam paātrinās ar patīkamu intensitāti.
Citi lasa
Secinājums
Nevainojamā pilnpiedziņas darbība nodrošina veiklā, viegli vadāmā un ātrā Tiguan priekšrocības. Ar priekšpiedziņu tam uz slidena kalna ir tās pašas problēmas kā Škoda Kodiaq.
Uzvarētājs – pilnpiedziņa
Raksta turpinājums: