• Testējam Škoda Octavia ar dabasgāzi — cik izdosies ietaupīt?

    Auto
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    22. februāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    3/9Octavia ar dabasgāzi

    Octavia ar dabasgāzi

    Ja neņemam vērā uz sāniem redzamos uzrakstus, mūsu G-TEC Octavia vizuāli neatšķiras no standarta modeļa. Bagāžas nodalījumā vēl joprojām ir ievērojams plašums (gāzes baloni novietoti zem grīdas), instrumentu paneli papildinājis neuzkrītošs CNG indikators, bet zem motora pārsega līdzās dzinējam novietota kompakta iekārta, kas atbild par sistēmas spiedienu un darbību.

    No braukšanas viedokļa ar CNG aprīkotas automašīnas ir tikpat viegli lietojamas kā hibrīda versijas. Automašīna patstāvīgi pārslēdzas no benzīna uz gāzi bez autovadītāja iesaistes – nekādu papildus pogu, slēdžu vai citu lieku apgrūtinājumu.

    Iedarbinot auto, tas sākotnēji izmanto benzīnu, bet jau pēc dažām sekundēm pārslēdzas uz gāzi. Par to vēstīs zaļš CNG indikators instrumentu panelī. Ja brauciena laikā CNG tvertni būsiet iztukšojis pilnībā, sistēma automātiski pārslēgsies uz benzīna rezervju izmantošanu. Vienkārši! Eksperimenta nolūkos speciāli izbraucām tukšu CNG tvertni un pāreja uz benzīna izmantošanu notika pavisam nemanāmi.

    Benzīna bākas tilpums ir 9 litri, kas ļaus veikt aptuveni 120 km garu distanci, bet ar CNG mums izdevās nobraukt 400 km. Tātad kopā – nedaudz virs 500 km.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē