Jo lielāks šis skaitlis, jo labāks ir zīmols, un 2022. gadā «Subaru» ir palicis nepārspēts. Patiesībā «Subaru» ir vienīgais autoražotājs, kam izdevies pārsniegt 80 punktu atzīmi, ieņemot pirmo vietu ar 81 punktu.
«Subaru» pārspēja visus konkurentus un ieguva vislabākā zīmola godu kopvērtējumā, apsteidzot otrajā vietā esošo Mazda un trešajā vietā esošo BMW zīmolu. Ceturtajā vietā ierindojās «Honda», bet piektajā «Lexus». Pasaulē lielākie autoražotāji «Toyota» un «Volkswagen» ieņēma attiecīgi devīto un septiņpadsmito vietu.
«Consumer Reports» vērtē jauno automobiļu uzticamību, balstoties uz vairāk nekā 3 miljonu īpašnieku pieredzi un gan pašu, gan citu neatkarīgu institūtu veikto testu rezultātiem. Tas padara organizācijas ikgadējo automobiļu pētījumu par pasaulē lielāko aptauju par automobiļiem un uzticamu avotu, apsverot jauna auto iegādi.
Ar pilno 2022. gada zīmolu ziņojumu var iepazīties zemāk esošajā saitē.