• «Subaru» ieņem pirmo vietu 2022. gada «Consumer Reports» zīmolu reitingā

    Sabiedrība
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    13. marts, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Patērētāju organizācija «Consumer Report»s ik gadu apkopo dažādus skaitļus, datus un statistiku, lai noteiktu vislabākos un vissliktākos automobiļu zīmolus. Vērā tiek ņemti tādi rādītāji kā testbraucienu rezultāti, īpašnieku apmierinātība, drošība, uzticamība, un no tā visa tiek iegūts kopējais rezultāts skalā līdz 100.

    Jo lielāks šis skaitlis, jo labāks ir zīmols, un 2022. gadā «Subaru» ir palicis nepārspēts. Patiesībā «Subaru» ir vienīgais autoražotājs, kam izdevies pārsniegt 80 punktu atzīmi, ieņemot pirmo vietu ar 81 punktu.

    «Subaru» pārspēja visus konkurentus un ieguva vislabākā zīmola godu kopvērtējumā, apsteidzot otrajā vietā esošo Mazda un trešajā vietā esošo BMW zīmolu. Ceturtajā vietā ierindojās «Honda», bet piektajā «Lexus». Pasaulē lielākie autoražotāji «Toyota» un «Volkswagen» ieņēma attiecīgi devīto un septiņpadsmito vietu.

    «Consumer Reports» vērtē jauno automobiļu uzticamību, balstoties uz vairāk nekā 3 miljonu īpašnieku pieredzi un gan pašu, gan citu neatkarīgu institūtu veikto testu rezultātiem. Tas padara organizācijas ikgadējo automobiļu pētījumu par pasaulē lielāko aptauju par automobiļiem un uzticamu avotu, apsverot jauna auto iegādi.

    Ar pilno 2022. gada zīmolu ziņojumu var iepazīties zemāk esošajā saitē.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē