• Stundā maksās 230 eiro – LTV noalgo krīzes komunikācijas ekspertus

    LTV
    Ziņu aģentūra LETA
    5. oktobris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: lsm.lv
    Latvijas Televīzija (LTV) iepirkumā par krīzes komunikācijas konsultāciju pakalpojumiem uzvarējis SIA «Repute», liecina informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā.

    Kā liecina informācija noslēguma ziņojumā, «Repute» piedāvāja stratēģiskā konsultanta vienas stundas likmi 230 eiro, bet projektu direktora vienas stundas likmi 160 eiro.

    Kopumā LTV pieteikumus iesniedza vēl divi pretendenti – SIA «PR Kvadrāts» un uzņēmums «Miltton New Nordics».

    «PR kvadrāts» piedāvāja stratēģiskā konsultanta, kā arī projektu direktora darba vienas stundas likmi 450 eiro apmērā, bet «Miltton New Nordics» attiecīgi 120 eiro un 100 eiro.

    Sākotnēji plānotā līguma summa bija 27 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa, bet līguma izpildes termiņš ir līdz šī gada 31.decembrim.

    Kā liecina informācija «Firmas.lv», «Repute» reģistrēts 2003.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmums 2023.gadā strādāja ar 833 967 eiro apgrozījumu un 44 810 eiro peļņu. 76% uzņēmuma kapitāldaļu pieder Ivetai Dzērvei, 15% – Ingai Galkinai, bet 9% – Laimai Tarasovai.

    Jau ziņots, ka iepirkums paredz krīzes komunikācijas konsultāciju pakalpojumu sniegšanu, lai nodrošinātu sabiedrisko attiecību speciālista – stratēģiskā konsultanta, kas specializējies krīzes komunikācijā, kā arī projektu direktora palīdzību, kad tā nepieciešama kritiski un tūlītēji steidzamiem uzdevumiem, kas nav paredzami.

    Proti, pakalpojuma sniedzējam jānodrošina atbildēšana laikā līdz divām stundām diennakts režīmā – 24 stundas dienā septiņas dienas nedēļā, tai skaitā svētku dienās. Līguma periodā pakalpojums jānodrošina kopā ne vairāk kā 60 stundas.

    Krīzes komunikācijas konsultāciju sniegšana pretendentam jānodrošina par mediju nozares jautājumiem.

    Kā aģentūru LETA iepriekš informēja LTV pārstāve Anita Jansone, konkrētā pakalpojuma izmantošana paredzēta tikai īpašos izņēmuma gadījumos, kad uzņēmumu var skart iepriekš neparedzētas krīzes. Iepirkuma līgums neparedz LTV pienākumu obligāti izmantot komunikācijas konsultācijas – par to nepieciešamību konkrētā situācijā lems LTV vadība.

    Viņa akcentēja, ka krīzes situācijās lēmumu pieņemšanai un rīcības uzsākšanai būtiskas ir pirmās 24 stundas pēc krīzes identificēšanas. Līdz ar to, lai nepieciešamības gadījumā savlaicīgi uzsāktu krīzes komunikācijas īstenošanu, iepirkuma tehniskajā specifikācijā norādīta prasība pakalpojuma sniedzējam atbildēt divu stundu laikā, pauž Jansone.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē