• Septiņvietīgs elektriskais SUV, kas spēj nobraukt 660 km. «Peugeot» atklāj jauno paaudzi

    Auto
    Santa.lv
    Santa.lv
    31. marts
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Jaunākais modelis «Peugeot» elektrisko automobiļu klāstā uzskatāmi demonstrē «Stellantis STLA Medium» platformas elastību un ir pirmais, kura pamatā ir tās pagarinātā konfigurācija. Jaunais elektroauto tiks ekskluzīvi ražots «Peugeot» rūpnīcā Sošo, Francijā.

    Plašs elektromotoru piedāvājums

    Jaunais E-5008, kas jau no paša sākuma izstrādāts kā elektromobilis, ir pieejams vairākās nulles emisiju piedziņas versijās ar nobraucamo attālumu no 500 līdz 660 km (WLTP ciklam vēl nepieciešams apstiprinājums).

    Pircēji varēs izvēlēties starp divām vienas ass piedziņas versijām ar 157 kW (345 Nm) vai 170 kW (345 Nm) jaudu un četru riteņu piedziņas modeli ar diviem elektromotoriem. To kopējā jauda ir 237 kW (157 kW uz priekšējās ass un 80 kW aizmugurē), bet maksimālais griezes moments priekšā un aizmugurē attiecīgi sasniedz 345 un 170 Nm.

    Gaitas akumulatora termoregulācijai tiek izmantots dzeses šķidrums. Tas ne tikai dod iespēju izmantot īpaši ātro uzlādi, bet arī optimizē akumulatora nolietošanos un pagarina tā kalpošanas laiku. Tikmēr siltumsūknis nodrošina pasažieriem komfortablu temperatūru automašīnas salonā, vienlaikus taupot akumulatora enerģiju.

    Īpaši ātrās līdzstrāvas uzlādes stacijās jauno E-5008 var lādēt Mode 4 režīmā ar jaudu līdz 160 kW. Sniedzamību par 100 km tā var palielināt 10 minūtēs un akumulatoru no 20% līdz 80% uzlādēt 30 minūtēs.

    Lai klientiem atvieglotu pāreju uz pilnībā elektrisku transportu, PEUGEOT jauno 5008 piedāvā arī ar hibrīddzinēju. 5008 Hybrid 136 e-DCS6 ietver PEUGEOT HYBRID 48V sistēmu, ko veido jauns 136 ZS benzīna dzinējs un sešu pakāpju divsajūgu automātiskā pārnesumkārba ar tajā iebūvētu elektromotoru.

    Pateicoties akumulatoram, kura uzlāde notiek braukšanas laikā, šī tehnoloģija piedāvā ne vien papildu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem, bet arī degvielas patēriņa samazinājumu par līdz pat 15%. Būtiski, ka pilsētas ciklā jaunais 5008 Hybrid 136 e-DCS6 līdz 50% laika var darboties 100% elektriskā nulles emisiju režīmā.

    Papildus jaunā 5008 spēka agregātu klāstā iekļauts arī plug-in hibrīddzinējs (195 e-DCS7), ko veido 92 kW elektromotors apvienojumā ar 150 zirgspēku iekšdedzes dzinēju. Tā augstas kapacitātes gaitas akumulators dod iespēju 100% elektriskā režīmā nobraukt vairāk nekā 80 kilometrus.

    Uzlaboti fundamentālie elementi

    Jaunā modeļa salonā PEUGEOT dizaineru un inženieru komandas nolēma apvienot divus no trim fundamentālajiem i-Cockpit® elementiem. Proti, projekcijas displejs un centrālais skārienekrāns tagad ir apvienoti vienā izliektā 21 collas panorāmas panelī, kas plešas no priekšējā paneļa kreisās malas līdz centrālajai konsolei.

    Optimālai ergonomikai pozicionētais 21 collas platekrāns ir nedaudz ieliekts pret vadītāju, taču vienlaikus ir ērti pieejams arī priekšējam pasažierim. E-5008 Allure versijai standartā ir jaunais PEUGEOT i-Cockpit® ar diviem 10 collu digitālajiem paneļiem, kam ir vienots atbalsta punkts, tāpēc tie rada tādu pašu peldošo efektu kā 21 collas ekrāns.

    Priekšējā paneļa centrālajā daļā atrodas pilnībā pielāgojamās skārienjutīgās i-Toggles® pogas. E-5008 vadītājs tās var ieprogrammēt pēc saviem ieskatiem, lai ātri piekļūtu desmit iecienītākajām un regulāri lietotajām funkcijām: zvanīšanai, navigācijai uz kādu no biežākajiem galamērķiem, ideālās temperatūras iestatīšanai, mīļākās raidstacijas ieslēgšanai utt.

    Allure versija standartā ir aprīkota ar PEUGEOT i-Connect® sistēmu, kas lietotājam nodrošina pilnīgu savienojamību ar Apple CarPlay un Android Auto bezvadu funkcionalitāti. Modeļa E-5008 GT standarta aprīkojumā ietilpst PEUGEOT i-Connect® Advanced, kas ietver arī augstas veiktspējas TomTom savienoto navigāciju ar ceļojumu plānotāja funkciju.

    PEUGEOT E-5008 būs pieejams arī mākslīgā intelekta asistents ChatGPT, un tas nodrošinās neierobežotu mijiedarbību starp pasažieriem un automašīnu. Lai jaunā modeļa lietotāji varētu saņemt atbildes uz jebkādiem viņus interesējošajiem jautājumiem, sistēmā ir iekļauta visa iekšējā dokumentācija un QR koda saite uz lietošanas pamācībām. Sistēmas atjauninājumi tiek veikti «over the air» režīmā, izmantojot mobilo datu savienojumu.

    Vadītāja atbalsta sistēmas

    Jauno E-5008 pēc izvēles var aprīkot ar 360° apkārtskata sistēmu PEUGEOT VisioPark 360°. Pateicoties četrām kamerām, kas iebūvētas maksimāli tuvu priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem, un 12 sensoriem, kas atrodas visapkārt automobilim, tā ļauj izvairīties no jebkādiem šķēršļiem tiešā automašīnas tuvumā.

    Drive Assist Plus 2.0 sistēma izmanto visus automašīnas sensorus (kameras, radarus, u.c.) un informāciju no savienotās navigācijas sistēmas, lai PEUGEOT E-5008 vadītājam atvieglotu braukšanu pa daudzjoslu ceļiem.

    Adaptīvā kruīza kontrole ar Stop & Go funkciju un joslas saglabāšanas asistents pārvalda E-5008 stūres iekārtu un ātrumu, lai automobilis neizbrauktu no savas joslas un saglabātu tempu, kādu iepriekš iestatījis vadītājs. Pusautomātiskā joslas maiņas sistēma savukārt palīdz vadītājam pilnīgi droši pārkārtoties uz blakus joslu.

    Atļautā braukšanas ātruma detektors lasa ceļa zīmes un apkopo informāciju no savienotās navigācijas sistēmas, lai brīdinātu vadītāju par ātruma režīma izmaiņām un nepieciešamību atbilstoši pielāgot adaptīvās kruīza kontroles iestatījumus. Sistēma iesaka samazināt braukšanas ātrumu arī tad, ja konstatē, ka līst.

    Elektroauto ģimenei

    Ārkārtīgi ērtu piekļuvi trešās rindas sēdekļiem nodrošina Easy Access sistēma, kas otrās rindas sēdekļus ļauj noliekt un pabīdīt uz priekšu ar vienu rokas kustību. Atbilstošā svira atrodas sēdekļa atzveltnes augšējā daļā. Apvienojumā ar lielajām, plaši atveramajām durvīm trešās rindas sēdekļiem ērti var piekļūt visu izmēru pasažieri.

    Jaunais E-5008 spēj pielāgoties visām vajadzībām, jo piedāvā no divām līdz septiņām ērtām sēdvietām un lielu kravnesību. Piecu sēdvietu konfigurācijā jaunā E-5008 bagāžas nodalījuma tilpums ir 748 litri, septiņu sēdvietu konfigurācijā – 259 litri, bet ar nolaistām otrās un trešās rindas sēdekļu atzveltnēm kravas nodalījuma tilpums sasniedz 1815 litrus.

    Bagāžas nodalījuma grīdu aiz trešās rindas sēdekļiem var pacelt un novietot vertikāli aiz sēdekļiem, tādējādi atbrīvojot papildu telpu bagāžai. Turklāt zem trešās rindas sēdekļiem ir vēl viena novietne ar aptuveni 80 litru tilpumu, kurā uzglabāt mantas, kas nebūs redzamas no ārpuses, piemēram, jūsu sporta aprīkojums. Lai optimāli izmantotu šo nodalījumu, kā aksesuārs tiek piedāvāta speciāla atvilktne. Visbeidzot, lai piekļuve bagāžas nodalījumam būtu maksimāli ērta, E-5008 tiek piedāvāts ar elektriski paceļamu bagāžas nodalījuma vāku, kas GT versijai ietilpst standarta aprīkojumā.

    Elektriskajiem auto raksturīgs minimāls vibrāciju un trokšņu līmenis, taču akustisko komfortu E-5008 salonā var uzlabot vēl vairāk, priekšā uzstādot sānu logus ar papildu skaņas izolāciju.

    Jaunais elektroauto pārdošanā nonāks 2024. gada rudenī.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē