Dizains un komplektācija
Jaunais Toyota Highlander konstruēts uz Toyota globālās vidējās klases automobiļu platformas GA-K. Septiņvietīgā SUV garums sasniedz 4950 mm.
Highlander interjers ir veidots tā, lai būtu praktisks, ilgmūžīgs un ar ietilpību, kāda tiek sagaidīta no septiņu sēdvietu SUV. Lai tā būtu vide, kur patīkami uzturēties visiem pasažieriem, automobiļa vidējās rindas sēdekli var bīdīt 180 milimetru diapazonā. Ar to tiek nodrošināta ērta sēdēšana aizmugurējā sēdeklī diviem pieaugušajiem, kā arī atvieglota iekāpšana un izkāpšana no automobiļa.
Citi lasa
Lai piekļūtu 658 litru bagāžniekam, atliek vien novietot kāju zem aizmugurējā bufera, kur atrodas elektropiedziņas durvju atvēršanas sensors. Papildus tam aizmugurējās un vidējās rindas sēdekļu atzveltnes var nolaist, tā izveidojot bagāžas telpu ar 1909 litru ietilpību un papildu novietni zem pilnīgi līdzenās grīdas.
Salonā izvietoti daudz sīklietu nodalījumu, kā arī USB ligzdas priekšējo un vidējās rindas sēdvietu zonā.
Augstākajos aprīkojuma līmeņos Toyota Highlander ir multimediju sistēma ar 12,3 collu skārienekrānu, Apple CarPlay un Android Auto atbalsts, satelītnavigācijas iekārta, projekcijas ekrāns, bezvadu uzlādes paliktnis viedtālruņiem, ventilējami sēdekļi, digitāls atpakaļskata spogulis, kurā nav redzami aizmugurējie sēdekļi un pasažieri, u.c.
Dinamiska gaita
Toyota Highlander uzstādīta ceturtās paaudzes hibrīdsistēma, un to veido 2,5 litru Atkinsona cikla benzīna dzinējs kombinācijā ar diviem elektromotoriem. Aizmugurējais elektromotors ir tas, kurš šim automobilim piešķir inteliģento pilnpiedziņu jeb AWD-i (All-Wheel Drive with Intelligence). Enerģijas uzkrāšanai savukārt tiek izmantoti niķeļa-metālhidrīda akumulatori, kas uzstādīti zem vidējās sēdekļu rindas.
Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 244 zirgspēki, bet oglekļa dioksīda izmešu apjoms ir 146 g/km un vidējais degvielas patēriņš WLTP ciklā ir 6,6 l/100 km.
Korelējošie NEDC testu procedūras rādītāji attiecīgi ir 117 g/km un 5,2 l/100 km. Kaut gan Highlander rādītāji pagaidām vēl ir pakļauti homologācijas procedūrai, tie ataino labāko līdzsvaru starp jaudu un CO2 izmešu apjomu šajā segmentā.
Toyota Highlander vadītājs ar Drive Mode Select slēdzi var izvēlēties starp četriem dažādiem braukšanas režīmiem – ECO, NORMAL, SPORT un TRAIL, turklāt tos visus var aktivizēt, kad auto darbojas atsevišķi ieslēdzamajā bezizmešu jeb EV režīmā.
Highlander ir tā dēvētais akustiskais vējstikls un priekšējie sānu logi, pastiprināta skaņas izolācija jumtā, aiz priekšējā paneļa un grīdā, kā arī riteņu arkās un bagāžnieka apdarē.
Drošības sistēmu komplekts Toyota Safety Sense
Jaunais Highlander Hybrid ir aprīkots ar modernākajām Toyota Safety Sense drošības tehnoloģijām. To primārais uzdevums ir novērst vai iespēju robežās mazināt bojājumus, kas gūstami negadījumos visdažādākajās satiksmes situācijās.
Toyota Safety Sense ietver sadursmes novēršanas sistēmu (PCS) ar aktīvo stūrēšanu, lai izvairītos no sadursmes, gājēju atpazīšanas funkciju kā dienā, tā naktī, velobraucēju atpazīšanu dienā, pilna diapazona adaptīvo kruīza kontroli (ACC), ACC ar ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu (RSA), joslas izsekošanas palīgsistēmu (LTA), brīdinājumu par izbraukšanu no joslas (LDA), automātiskās tālās gaismas (AHB).
Eiropas valstu tirgos jaunais Toyota Highlander Hybrid nonāks 2021. gada sākumā.