Banka apstiprina, ka daudzi tās klienti saņēmuši viltus e-pastus savā lapā publicējot šādu paziņojumu: «Esiet uzmanīgi un uz šādu e-pastu nereaģējiet! Esam saņēmuši informāciju, ka šobrīd atkal tiek veikts jauns personīgo datu pikšķerēšanas mēģinājums. Šoreiz tiek sūtīti krāpnieciska rakstura e-pasti ar aicinājumu atjaunot paroli un pieslēgties internetbankai, izmantojot Smart-ID. Vēršam uzmanību, ka banka šādus e-pastus nav sūtījusi».
Līdzīgu e-pastu tikai no cita starptautiska uzņēmuma Google, šonedēļ saņēma arī žurnāliste Sindija Meluškāne. Vēstule noformēta lietišķā stilā, ar atbilstošu logo un kā izsūtītāja vārds uzrādās Google, taču izsūtītā e-pasta adrese gan bija: [email protected]. Līdzīgi kā vēstule, ko it kā sūtījusi SEB banka tika izsūtīta no e-pasta adreses: [email protected].
Lai pasargātu sevi no līdzīgiem krāpniecības mēģinājumiem, kad kāds vēlas uzzināt no jums personas datus, vienmēr pievērsiet uzmanība izsūtītā e-pasta adresei!