Portāls Santa.lv ir pirmais medijs Baltijā, kas izvēlēts dalībai prestižā izdevuma «Financial Times» iniciētajā programmā «Digital Revenue Launchpad».
Programmu, kas mērķēta tieši uz Centrāleiropas un Austrumeiropas tirgu, šajā pavasarī radījis prestižā britu izdevuma «Financial Times» mediju konsultants «FT Strategies» sadarbībā ar «Google News Initiative». Tā palīdz dažādu valstu digitālajiem medijiem izzināt, saprast un sasniegt savus lietotājus, lai piedāvātu vislabāko saturu. Portālam Santa.lv izdevies kļūt par vienu no šī vērienīgā projekta dalībniekiem.
Piecu mēnešu laikā mediju kompānijas, kas piedalās šajā projektā, ar ekspertu palīdzību pētīs savu lasītāju paradumus un gaidas, kā arī ieviesīs dažādu jauninājumus un veiks eksperimentus, lai apzinātu tās jomas, kurās var sasniegt vislabākos rezultātus. Tiek apkopotas arī visas iespējas un kavēkļi, kādi rodas, ieviešot darbā ikdienā mākslīgo intelektu.
Īpaši vērtīgi ir tas, ka programmā iesaistītie mediji dalās savā pieredzē, ļaujot izbēgt no kļūdām un pārņemt vislabāko starptautisko pieredzi.
Programmas dalībnieku pirmais solis pretī vēl labākam saturam ir mijiedarbība ar savu lietotāju. Tāpēc aicinām ikvienu aizpildīt anketu, kas mums palīdzēs pilnveidot portālu Santa.lv, lai tas kļūtu vēl pievilcīgāks un ērtāks ikvienam mūsu lietotājam.
Atbalsti mūs un piedalies aptaujā!