• Sākta LNT darbinieku atlaišana; darbs uzteikts bez pamatojuma un paskaidrojumiem

    Aktuāli
    Ziņu aģentūra LETA
    9. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: LETA
    Mediju grupā All Media Baltics, kas paziņojusi par telekanālu TV3 un LNT ziņu dienestu apvienošanu, sākta darbinieku atlaišana, noskaidroja aģentūra LETA.

    LNT rīta informatīvā raidījuma «900 sekundes» producente Dana France apstiprināja, ka ar šodienu darba attiecības ar uzņēmu ir pārtrauktas. «Darbs uzteikts bez pamatojuma un bez paskaidrojumiem,» uzsvēra France, piebilstot, ka ir izmaksāta atlaišanas kompensācija.

    France pauda, ka, viņasprāt, uzņēmuma vadībai gan būtu jāsniedz paskaidrojumi par darba attiecību pārtraukšanas iemesliem.

    «LNT ziņu dienests ir lieliska komanda, domāju, ka spēcīgākā Latvijā. Ir ļoti skumji, ka viss tiek izārdīts,» vērtēja France, kura raidījuma producentes amatā strādā kopš tā izveidošanas 2004.gada oktobrī.

    Viņa pastāstīja, ka šodien uz sarunu pie vadības tiek saukti mediju producenti un moderatori.

    Ilggadējais TV3 ziņu producents Alvils Vīksne aģentūrai LETA pastāstīja, ka saruna ar viņu vadībai paredzēta vakarā, jo pašlaik viņš vēl strādā pie šī vakara ziņu izlaiduma. Sarunas iespējamais iznākums viņam pagaidām nav zināms, pieļaujot, ka sīkāka informācija par kadru izmaiņām uzņēmumā varētu būt zināma tikai nākamajās dienās.

    Vīksne uzsvēra, ka, neskatoties uz to, ka «All Media Baltics» ir privāts uzņēmums, šāds lēmums ir trieciens Latvijas informatīvajai videi. 

    «Brīdī, kad Krievija iegulda lielas summas informatīvajiem uzbrukumiem, šāda ziņa nav patīkama,» sacīja Vīksne, gan norādot uz uzņēmuma solījumu nodrošināt ļoti izvērstu informatīvo bloku medija jaunajā versijā.

    Savukārt diktors Andris Auzāns aģentūrai LETA apliecināja, ka viņam darbs uzteikts, sākot ar 1.decembri. Auzāns LNT strādā kopš tās dibināšanas.

    Aģentūrai LETA arī zināms, ka darba attiecības izbeigtas ar ilggadējo LNT ziņu raidījumu vadītāju Ilzi Dobeli.

    Moderatora pienākumus beigs pildīt arī Ivo Goldmanis. Viņš aģentūrai LETA sacīja, ka moderatora darbs medijā viņam nav bijis vienīgais, un TV ekrānos viņš parādījās ļoti reti. Līdztekus minētajam amatam viņš LNT veidojis ārzemju ziņas.

    Uzņēmuma vadības lēmums par LNT un TV3 apvienošanu, kā sacīja Goldmanis, neesot bijis pārsteigums. «Kad no janvāra beidzās dienas ziņas, tas bija signāls, ka ilgi neturpināsies šis pasākums. Ļoti daudzi apstākļi par to liecināja,» stāstīja Goldmanis.

    Viņš sacīja, ka šomēnes vēl turpinās darbu medijā, bet par turpmāko darbošanos tajā būs skaidrs vēlāk. «Šo mēnesi turpinu, tad skatīšos, kā beigsies kadru revīzijas politika. Ja būs piedāvājums turpināt, to apsvēršu,» teica Goldmanis.

    Pēc aģentūras LETA rīcībā esošās informācijas, saistībā ar reorganizāciju plānots atlaist apmēram 30 darbinieku. Tomēr «All Media Baltics» pārstāve Alise Mališko aģentūrai LETA norādīja, ka mediju grupa tikai sāks sarunas ar telekanālu TV3 un LNT ziņu dienestu komandām, līdz ar to patlaban nebūtu korekti saukt atlaižamo darbinieku skaitu.

    Jau ziņots, ka «All Media Baltics» no decembra Baltijā strādās ar TV3 zīmolu. Mediju grupa izmaiņas veiks arī televīzijas kanālu portfelī, tostarp kanāls LNT vairs neturpinās darbu esošajā formā.

    Kompānijā informēja, ka «All Media Baltics» paplašinās kanāla TV3 piedāvāto ziņu apmēru, pārnesot lielāko daļu no LNT ziņu dienesta radītā satura. Mediju grupa veidos arī vienotu ziņu dienestu.

    Tikmēr Kultūras ministrija ir uzdevusi NEPLP sniegt vērtējumu, kā telekanālu TV3 un LNT ziņu dienestu saplūšana ietekmēs viedokļu daudzveidību elektronisko mediju telpā, aģentūru LETA informēja KM pārstāve Lita Kokale.

    NEPLP priekšsēdētājas vietnieks Ivars Āboliņš aģentūrai LETA norādīja, ka «All Media Baltics» lēmums mainīt LNT formātu varētu būt pretrunā ar Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumu. Viņš skaidroja, ka Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 24.panta trešā daļa skaidri nosaka, ka programmu formāts nav maināms. «NEPLP Apraides atļaujā apstiprinātā LNT saturiskā un tematiskā ievirze ir vispārēja un nekādā gadījumā nav maināma uz šauru nišas formātu, kas paredzēts kādai specifiskai auditorijai, kā izskanējis publiskajā telpā,» uzsvēra Āboliņš. 

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē