Kā aģentūru LETA informēja «Riga IFF» Komunikācijas departamentā, festivāls šogad norisināsies no 12.oktobra līdz 22.oktobrim, bet prakse vairākās festivāla norisēs un sagatavošanas jomās iespējama jau no maija, ar iespēju lielāko prakses uzdevumu daļu veikt attālināti.
Prakse komunikācijas departamentā ļaušot iepazīt ar festivāla publisko komunikāciju un mārketingu saistīto procesu plānošanu un izpildi. Praktikanti varēs iesaistīties festivāla tīmekļa vietnes, sociālo tīklu un citu platformu administrēšanā, tekstuāla un audiovizuāla satura sagatavošanā, kā arī digitālo materiālu maketēšanā un mājaslapas dizaina risinājumu izstrādē.
Iespējams nākt talkā arī festivāla filmu programmas kuratoriem – piedalīties programmas sadaļu aprišu veidošanā un komunikācijā ar nozares pārstāvjiem un sadarbības partneriem visā pasaulē. Prakses laikā tiks veikti tādi darbi kā konkursu pieteikumu izskatīšana, programmas īstenošanai nepieciešamās informācijas apkopošana un darbu organizēšana.
Citi lasa
Auditorijas sasniegšana un paplašināšana balstās uz festivāla līdzšinējo datu un atsauksmju analīzi, kā arī augsta līmeņa servisa nodrošināšanu kā klātienē, tā digitālajā vidē. Auditorijas servisa praksē būs iespēja strādāt ar liela apjoma informācijas apkopošanu un infrastruktūras sagatavošanas darbiem, kas festivāla apmeklētājiem nodrošina nevainojamu liela mēroga kultūras pasākuma pieredzi.
Praksei iespējams pieteikties līdz 23.aprīlim.