Mainīgos laikapstākļos, kad nokrišņi un gaisa temperatūra svārstās ap nulli, satiksmes ietekmē ielu seguma defekti veidojas neprognozējami, tādēļ par satiksmei bīstamām bedrēm iedzīvotāji arī turpmāk aicināti ziņot Satiksmes vadības centram.
«2022.gada pašvaldības budžetā paredzēti papildus septiņi miljoni eiro ceļu uzturēšanai. 24 miljoni eiro ir līdz šim vēsturiski lielākais uzturēšanas budžeta apjoms un ir būtisks solis desmit gadu laikā nolaistās infrastruktūras sakārtošanai,» izteicies Rīgas vicemērs Vilnis Ķirsis (JV).
Kā ziņots, aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija ir piemērota laikapstākļiem, kad gaisa temperatūra svārstās ap nulli vai ir zemāka.
Saremontēto bedru kalpošanas laiku ietekmē vairāki faktori – laika apstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas.
Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra būs virs plus 5 grādiem, pilsētā tiks sākti plašāki darbi bedru likvidācijai ar ierastajām tehnoloģijām – karsto asfaltu un asfalta vienlaiduma ieklāšanu – kas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.