Šonedēļ paredzēts veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus. Savukārt demontāžu plānots sākt nākamnedēļ, kuras laikā paredzēta trīs П veida siju un starp tām uzstādīto plātņu novākšana, kā arī ietves bloku demontāža.
Minēto darbu vietā saglabāsies esošā transportlīdzekļu satiksmes organizācija, transporta plūsmu novirzot pār pagaidu dzelzceļa pārbrauktuvi pie Brasas pārvada. Tramvaju satiksme tiks organizēta pa pārceltajiem sliežu ceļiem saglabājamajā pārvada daļā, un maksimālais tramvaju kustības ātrums demontāžas darbu laikā un pēc to pabeigšanas būs 20 km/h. Nepārtraukti tiek veikta pārvada drošības un dinamisko svārstību novērtēšana. Gadījumā, ja demontāžas laikā tiks konstatētas bīstamas svārstības, iespējama pārvada operatīva slēgšana.
Demontēs tikai vienu pusi, tad tikai otru. Gājēju kustība drošības apsvērumu dēļ uz Brasas pārvada jau ir aizliegta, bet demontāžas darbu laikā tā tiks liegta arī zem pārvada esošajos gājēju pagaidu tuneļos, savukārt balstu un laidumu demontāžu virs dzelzceļa ir paredzēts veikt vilcienu kustības pārtraukumos.
Citi lasa
Lai nodrošinātu drošus darba apstākļus strādājošajiem un novērstu negadījumus ar garāmgājējiem, būvvieta tiks norobežota ar nožogojumu kopā ar informatīvajiem plakātiem par demontāžas darbu veikšanu.
Kā ziņots, iepriekšējo remontdarbu laikā tika konstatēts, ka pārvada stāvoklis ir tik slikts, ka tas pilnībā jānojauc, kā arī jāizprojektē un jāuzbūvē no jauna.
2019. gada maijā pārvada nesošajās konstrukcijās tika konstatēti būtiski bojājumi, kā rezultātā Būvniecības valsts kontroles birojs un RDSD būvdarbus apturēja līdz izmainīta būvprojekta izstrādei.
Lai nodrošinātu satiksmes plūsmu, tika izstrādāts pagaidu dzelzceļa pārbrauktuves projekts un 2019. gada decembrī izbūvēta pagaidu dzelzceļa pārbrauktuve. Tika veikta pārvada inspekcija, tālākā Brasas pārvada konservācijas darbu projekta izstrāde un tā realizācija. Lai nodrošinātu tramvaja kustību, esošās sliedes tika pārceltas uz pusi, kura netiks demontēta. Konservācijas darbi tika pabeigti 2020. gada 18. martā.
2020. gada 20. februārī pārvadam tika uzstādīta monitoringa sistēma, kas 24/7 parāda esošo situāciju uz pārvada, kā arī nodrošina pārvada drošu izmantošanu. Pārvada pusei, kur šobrīd notiek tramvaju kustība, 2020. gada 30. jūnijā tika pabeigta balstu apbetonēšanas darbi.
Būvniecības procesu būtiski sarežģīs nepieciešamība nodrošināt nepārtrauktu tramvaja satiksmi pa vienu no pārvada brauktuves pusēm.
Pārvada demontāžas laikā var būt paaugstināts trokšņa līmenis, tādēļ Satiksmes departaments aicina iedzīvotājus pret darbu veikšanu izturēties ar sapratni.
Pārvada demontāžu veic AS Kauno tiltai par summu 586 303 eiro bez PVN.
Brasas pārvada celtniecībā tika uzsākta 1957. gadā un ekspluatācijā tas tika nodots 1959. gadā. Tiltu projektētāja uzņēmums Ļengiprotransputj (Ленгипротранспуть) un šobrīd pārvada uzturēšanu veic SIA Rīgas tilti.