Tehnika
Šobrīd “Megane” tiks piedāvāts priekšpiedziņas versijā ar 130 vai 220 ZS jaudīgu elektromotoru. Akumulatoru ietilpība sniedzas no 40 līdz 60 kWh (220 ZS versijā), ļaujot nobraukt līdz pat 470 km. Būtiski atzīmēt, ka šī ir reālā (neto), nevis teorētiskā (bruto) bateriju kapacitāte, tāpēc varēsim izmantot katru kilovatstundu.
“Megane” iespējams uzlādēt no standarta mājsaimniecības kontaktligzdas, 11 kW uzlādes stacijas, trīsfāzu 22 kW wallbox’a, savukārt ātrajai uzlādei iespējams izmantot pat 130 kW stacijas, pilnu uzlādes ciklu veicot pusstundā.
Sniedzamība zemā gaisa temperatūrā neizbēgami samazinās kā lētiem, tā dārgiem elektroauto, tomēr “Megane” gadījumā akumulatora, elektromotoru un salona gaisa temperatūru kontrolē inteliģentā termālā sistēma un siltumsūknis, kas ļauj cerēt, ka nobraucamā distance ar vienu uzlādi kritīsies saprāta robežās.
Iepriekšējās paaudzes “Megane” no dīlercentru skatlogiem nepazudīs.
Galu galā, tas tiek piedāvāts agan ar plug-in hibrīda, gan RS versijas jaudīgo benzīna motoru, kas daļai pircēju vēl joprojām šķitīs piemērotāka izvēle.
Testa turpinājums: