• «Renault Kangoo» – savas specialitātes celmlauzis un līderis

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    2. jūlijs, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    «Renault Kangoo» ir bijusi nozīmīga un maz zināma loma, palīdzot «Renault» gūt pieredzi elektroautomobiļu jomā.

    Lai gan «Renault» jau 1985. gadā pētīja ideju par elektriskiem furgoniem ar «Renault Express» elektrisko versiju, kuru darbināja niķeļa-cinka akumulatori, šī ambīcija kļuva par realitāti tikai 2000. gadu sākumā ar «Renault Kangoo».

    «Renault Kangoo» kalpoja kā testēšanas vieta topošajiem elektroautomobiļiem un jau 2002. gadā bija pieejams gan elektriskā (Kangoo Electri’cité), gan hibrīda (Kangoo Elect’road) versijā

    Šie maza mēroga izlaidumi palīdzēja zīmolam iegūt patiesi vērtīgas zināšanas par EA izstrādi, industrializāciju un sevišķi apkopi. Tajā laikā pie katra klienta brauca “lidojošo ārstu” komanda, lai analizētu, veiktu apkopi un pilnveidotu šos jau apritē nonākušos modeļus.

    2011. gadā, kad «Renault Kangoo Z.E» kļuva pieejams plašākai sabiedrībai, tas kļuva par pirmo pilnībā elektrisko automobili, kas izpelnījies starptautisko gada furgona titulu, tādējādi izveidojot segmentu elektriskajiem furgoniem.

    Tagad «Renault» izmanto savu gadiem krāto pieredzi un intensīvu speciālistu darbu, lai izveidotu jaunu, jaudīgu «Kangoo E-Tech Electric» klāstu, kas kļūs par tirgus līderiem.

    Kopš tā laika šis modelis kļuvis par visvairāk pārdoto elektroautomobili vēsturē, un Mobēžas rūpnīcā Francijā ir saražoti vairāk par 90 000 automobiļu. Ja pierēķinām arī mūsu partneriem saražotos automobiļus, šis skaitlis pieaug līdz 100 000 automobiļiem!

    «Kangoo» ir pieejams «E-Tech» electric versijā gan uzņēmumiem, gan privātajiem klientiem divos garumos, kā kravas auto, kā furgons vai pasažieru automobilis, un to var bezgalīgi pārveidot – to nodrošina vairāk nekā 350 «Renault Pro+» sertificēto pārveidošanas speciālistu.

    Tibco – 90 000. elektriskā «Renault Kangoo» īpašnieks

    Krietnu laiku pirms tam, kad elektroautomobiļi nokļuva normatīvo aktu un ekonomisko jautājumu uzmanības centrā, daži uzticami klienti jau bija izvēlējušies savu autoparku nomainīt pret videi draudzīgāku un inovatīvu alternatīvu.

    Viens no labajiem piemēriem ir TIBCO – uzņēmums, kas ir specializējies videi draudzīgu digitālu pakalpojumu sniegšanā

    Pašlaik šis uzņēmums atjauno savu autoparku, kurā ir 800 automobiļu, un 50 % no tiem ir elektriski modeļi, tostarp 120 «Renault ZOE», 30 «Kangoo E-Tech electric» un 23 «Megane E-Tech» electric.

    Spēcīga partnerība elektroauto jomā ar tādiem uzņēmumiem kā TIBCO ir ļoti svarīga, jo tā palīdz Renault pilnveidot zināšanas par elektroautomobiļiem.
     
    Nodrošināt autoparku, kas paredzēts, ilgstošai, regulārai un intensīvai lietošanai, un vienlaikus saņemt caurskatāmu un patiesu atgriezenisko saiti ir būtiska priekšrocība, kas ir palīdzējusi un turpina palīdzēt zīmolam koncentrēties uz tā automobiļu kvalitāti un tādējādi saglabāt savu līdera pozīciju šajā segmentā.

    Mobēža (Maubeuge) – izcilības centrs «ElectriCity» sirdī

    Kopš 1997. gada Mobēžas rūpnīcā, kas atrodas Odefransā (Hauts-de-France), Francijas ziemeļos, top «Kangoo» priekš visas pasaules.

    Šī rūpnīca kopā ar Duē (Douai) un Ruīzas (Ruitz) rūpnīcām veido jauno «ElectriCity» – Eiropas lielāko un konkurētspējīgāko elektroautomobiļu ražošanas centru, kurā līdz 2025. gadam «Renault» plānots ražot 480 000 elektroautomobiļus gadā.

    Centienos industrializēt jaunā Kangoo jaunākās pasažieru un dienesta automobiļu versijas, kā arī partneru «Mercedes» un «Nissan» automobiļus, vienlaikus garantējot maksimāli kvalitatīvu ražošanu, «Renault» šajā rūpnīcā ir ieguldījis 450 miljonus eiro un ierīkojis jaunu akumulatoru salikšanas darbnīcu.

    Jaunā «Electric Kangoo E-TECH» elektromotors un lādētāji ir ražoti «Renault Klē» (Cléon) rūpnīcā Normandijā (uz ziemeļrietumiem no Parīzes).

    Lai nodrošinātu panākumus dažādiem «Renault Kangoo» modeļiem, kopš 2022. gada 1. janvāra darbā vairākos amatos Mobēžas rūpnīcā pieņemti 164 cilvēki, noslēdzot pastāvīgus līgumus. Pieņemšana darbā turpinājās arī 2023. gadā, un jau tagad ar operatoriem noslēgti vēl 120 pilna darba laika līgumi.
    Šie jaunie amati ir daļa no «Re-Nouveau France 2025» vienošanās, kuru 2021. gada decembrī parakstīja arodbiedrības organizācijas CFE-CGC, CFDT un FO, lai Grupas darbību saistītu ar Franciju.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē